Hozzászólások száma: 1849
Ugrás a hírhez Oldalszám: 93
Témakörök > Hírek fórumai > Taxisok Egyesülete A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
szálka 2010.09.01. 17:08:03 / # 151728
avatar
Nyugodj le inkább, mert a tűzzel játszol. Vissza tudná tenni a Tomacsek, ha akarná. Ha nem lenne inkorrekt velük szemben, én is "visszaidézhetném".
szálka 2010.09.01. 17:02:39 / # 151727
avatar
KÖSZÖNÖM!!!
Csumi 2010.09.01. 17:00:51 / # 151726
avatar
Szia! Én mostanában már csak ritkán, akkior is inkább idegből írok, de azért olvasgatni szoktam a "Hallótaxit"... Olvasgatom a Te hozzászólásaidat is, és meg kell ,hogy mondjam, nagyon egyetértek azzal amiket írsz! (nem szoktam smúzolni, de ez így van!)
killer 2010.09.01. 16:13:32 / # 151725
avatar
Szánalmas koca.
peti493 2010.09.01. 16:06:49 / # 151724
avatar
pályát tévesztettél :-)))))))
peti493 2010.09.01. 16:06:04 / # 151723
avatar
Mit igazolsz? Én Peti493 nem írtam semmit a killernek. Ezt igazolod? Vagy azt, hogy valamit kitöröltél, mert tényleg hiányzik az 14es
tomajer 2010.09.01. 15:35:39 / # 151722
Igazolják.
tomajer 2010.09.01. 15:35:17 / # 151720
Ámen. Beszartamm:-D
szálka 2010.09.01. 15:35:17 / # 151721
avatar
Csak, hogy ne lógjon levegőben a sumákolásod!!!! A 1313 és a 1315 hsz. között volt a 1314 amit te írtál a Killernek. Én nem idézném, bár nem lenne nehéz. Azt vette ki az aki erre illetékes. Ha akarják, igazolják a szavaimat.
hiénakutya 2010.09.01. 15:07:25 / # 151719
Figyelj, van ám nekünk érdekvédelmünk! Olyan érdekvédelmünk van, hogy beszarsz! Nem kell annál jobb a taxisnak! Taxisok Világa? Szoktad olvasni? Nagyon jó kis szakmai magazin az! Ha Te azt tudnád... Teljesen rá vagyok kattanva! Ha az egyik kolléga nem hozna minden hónapban egy köteggel, és nem osztogatná, akkor könnyen lehet, hogy elő is fizetnék rá. Ez a legjobb vicclap ma a piacon! Mert ugye az én környezetem nem nagyon tolerálná, ha Hócipőt látna nálam, a Móricka altesti humora meg nekem annyira nem jön be. Nincs is ezekre szükség. Itt van nekünk ez a remek szakmai lap, tele poénokkal, az internetről lehalászott viccek közé beszúrva. A taxis elolvassa az internetes vicceket, a legjobb poénokat meg kihagyja. Figyelni kell az URH-t. Itt van mindjárt az augusztusi szám; csupa móka, kacagás. Kinyitod a 21. oldalon és garantáltan jól fogsz mulatni. A cikk címe: Taxisfórum a Kamarában. Most ebbe annyira nem mennék bele, hogy vajon hány taxis lehetett jelen a "taxisfórumon" és azt a kérdést sem teszem föl, hogy hol hirdették meg ezt az egészet és kiket hívtak meg a ténylegesen kormányt tekergetők közül. A cikk szerint – idézem - "Az Országos Taxis Szövetség /OTSZ/, a Taxi Fuvarszervező Társaságok Szövetsége /TFTSZ/, illetve a BKIK Taxis Szakmai Kollégium meghívásának eleget téve számos taxis kolléga élt a felkínált lehetőséggel. Érveikkel, ötleteikkel, javaslataikkal erősítették az OTSZ által Szabó Györgynek, a JOBBIK közlekedési szakpolitikusának előzetesen átküldött összefoglaló megállapításait." Ez utóbbi mondatból nagyjából ki is derül, hogy melyek lehettek a kiválasztás szempontjai. Volna kedved ehhez bólogatni? Igen? Akkor tedd már meg, hogy eljössz! Na, de honnan veszem én a bátorságot magamnak egy ilyen végtelenül rosszindulatú feltételezéshez? Megmondom. Az M. Zoltán nevével FÉMjelzett OTSZ állítólag 2000 tagot számlál. Én ugyan egy kollégát sem ismerek, aki tagja volna, de ez nem jelent semmit. Olyat viszont ismerek, aki egyszer befizetett 100 forintot és kapott egy matricát, amit aztán szépen föl is ragasztott az autójára. Ez van rajta: "2:02", alatta meg az, hogy "Elég volt". Ilyenből viszonylag sok van, talán 2000 is. Nem került sokba, tenni sem kellett semmit. A kérdés csak az, hogy közülük hányan tudják megmondani, hogy mi ez a 2:02. Ez a gyakorlatban így néz ki: - Te, mi ez a kocsidon? Válaszok: - Matrica; - Az S.O.S kódja számokkal; - Kétperces címre nem nyomunk; - 202 forint legyen a minimális tarifa; - 2:02-kor fogunk utcára vonulni; - Tudja f@szom, hagyjál már a hülyeségeiddel! Nincs ebben semmi meglepő; a válaszadók közül azóta sem tud senki semmit a szervezet konkrét programjáról, köztük és a szervezet közt nincs kapcsolat. Senki nem kérdezi meg a véleményüket, senki nem kommunikál velük a szervezettől. Tagdíjat egyikőjük sem fizet, nem is kéri tőlük senki. Mindenki nagyon boldog; a taxis kapott 100 forintért matricát, meg érdekvédelmet, az érdekvédő meg felhatalmazást, áldásos tevékenységéhez. Az OTSZ a Taxisok Világa minden egyes számában egészoldalas, színes hírdetésben reklámozza magát (mibü’ fussa vajon?), és M. Zoltán minden egyes tárgyaláson felszólal a taxisok nevében. És összefoglalót ír Szabó Györgynek. Nem tudom, ezt előzetesen hányan olvasták, de állítólag van az OTSZ-nél huszon-egynéhány tényleges tag, akiknek valóban van beleszólásuk a dolgokba. A többi 1980 meg megteszi hivatkozási alapnak; ők a tömegbázis, ők adják a legitimitást. Mihez is? Nosza, olvassunk bele az összefoglalóba! Nyugalom, nem fogom az egészet bemásolni, csak csemegézek! Innentől hardcore szakmai pornó következik, az lesz a legjobb, ha senki nem olvassa tovább. Ezt írja Szabó Györgynek a csávó: "(...) a szakma alátámasztotta, hogy a 40%-kal magasabb mértékben meghatározott éjszakai tarifát a taxisok többsége (95%) azért nem használja, mert a mértékét a tudatos fogyasztó elfogadhatatlannak tartja. Ez kizárólag arra alkalmas, hogy az önkorlátozást nem alkalmazó vállalkozóknak lehetőséget biztosítson a piaci viszonyokat nem ismerő (pl. külföldi turisták szállításának alkalmával) személyek megkárosítására. A vállalkozók többségének az a véleménye, hogy az éjszakai tarifa-rendszer, a 40%-os felárra tekintettel, káros." Na, akkor menjünk sorban! Én eddig azt hittem, hogy a kollégák azért nem használják az éjszakai tarifát, mert túlnyomó többségükben valamilyen fuvarszervező cég alvállalkozói, amelyek - egy kivétellel - nemhogy a használatát nem engedik, hanem még azt is tiltják, hogy ez a tarifa az órában benne legyen. Nem. A kollégák önkorlátozóak! Önkorlátozóak, mert tudják, hogy az éjszakai tarifa mértékét a tudatos fogyasztók elfogadhatatlannak tartják. Tudják ezt annak ellenére, hogy többségüknek a büdös életben nem volt ilyen tarifa az órájában, így azt a tudatos fogyasztón nem tesztelhették. De nyilván érdeklődtek. - Jó estét kívánok! - Jó estét! A Pudva utcába legyen szíves! - Azonnal indulunk, de előtte hadd kérdezzem meg, hogy használhatnám-e a Főváros által engedélyezett, 336 Ft/km-es éjszakai tarifát? - Ne haragudjon, minek néz engem!? Én tudatos fogyasztó vagyok! Elfogadhatatlannak tartom a 40%-kal magasabb éjszakai tarifa mértékét! - Örülök, hogy ezt válaszolta, mert megerősítette az önkorlátozásba vetett hitemet! Köszönöm Önnek és kérem, őrizze meg a nyugalmát, mert nincs is ilyen tarifám! Aztán, mi a f@szom az a "tudatos fogyasztó"? Hogy néz az ki? Hogy képzeljük el? Ha beül és hisztizik a 336 miatt, akkor az egy tudatos fogyasztó? Vagy az eleve be sem ül ilyen tarifájú kocsiba? Lóf@szt! A tudatos fogyasztó – először - is csak azt fogyasztja, amire szüksége van, és olyan mértékben, amilyen mértékben arra ténylegesen szüksége van. A fogyasztás megkezdése előtt tájékozódik a piacon, és a számára minden szempontból legkedvezőbb ajánlat kiválasztására törekszik. Kerüli a környezetszennyező termékeket, a vegyszereket, nem vásárol gyermekmunkával előállított termékeket. Igyekszik a helyi termelőket előnyben részesíteni. Ily módon aztán netto hazugság az az állítás, hogy a tudatos fogyasztó önmagában az éjszakai tarifa 40%-os mértékét tartja elfogadhatatlannak! Nem, azt valamihez képest tartja elfogadhatatlannak! Az a valami pedig a fuvarszervezők által a taxisokra erőltetett mindenféle telefonos, meg kedvezményes tarifa, amelyekhez képest viszont nem 40%-os az eltérés, hanem sok esetben 100%-nál is magasabb. Nyilvánvaló, hogy ha egységesen, minden taxi az éjszakai tarifát használná, akkor a tudatos fogyasztó elfogadná annak mértékét. Legfeljebb Õ lenne az, aki önkorlátozást "alkalmazna" (hogy a picsába lehet önkorlátozást alkalmazni?); nem rendelne taxit csak azért, mert nem jön az éjszakai, és minek gyalogolna 3 sarkot, mikor a taxi 720-ért elviszi. Vagy inkább venne majd magának egy esernyőt 500-ért a kínai piacon, ahelyett, hogy négykerekű esernyőt rendelne, amikor leesik 2 csepp valamilyen csapadék. És én meg majd elhiszem róla cserében, hogy ő egy kib@szottul tudatos fogyasztó, M. Zoltánról meg azt, hogy tisztában van a „tudatos fogyasztó” jelentésével, ha már használja azt. Na most, mit tesz az, aki nem alkalmaz önkorlátozást? Ott van, kérem szépen, megmondja az érdekvédő a frankót: megkárosítja a piaci viszonyokat nem ismerő utast. Tehát, amikor én az utasomat egy, a fővárosi önkormányzat által engedélyezett, teljesen hivatalos tarifával elviszem A-ból B-be, akkor valójában megkárosítom. Ez aztán az érdekvédő! Elnézést kívánok, anyázhatnék? Inkább nem. Tudok ennél sokkal jobbat! Vegyük példának a kib@szott korrektségéről híres városi taxit, melyhez történetesen M. Zoltán szakmai érdekvédő is tartozik, és amelynek székhelye merő véletlenségből megegyezik az OTSZ címével! Tegyük föl, hogy egy budai szállodában épp arra várunk, hogy a front office manager kiszámolja a fejpénzt a vendég után, akit mi toltunk be oda! Közben unottan bámuljuk a falat, majd a szemünk hirtelen megakad egy, a városi taxi logójával brandingelt táblán, melyen transzfer-árak szerepelnek! (A korrektség kedvéért szeretném leszögezni, hogy a történet nem friss, én magam legalább egy éve nem voltam ebben a hotelben, mert máshol nagyságrendekkel nagyobb fejpénzt dobnak ki, ráadásul azonnal. Nem tudom, kint van-e még a tábla, kb. egy éve még kint volt.) Azt mondja: Keleti pu.: 2400. Mi a rák lehet ez? A dolog arról szól, hogy megkérjük szépen a pult mögött a majmot, hogy rendeljen egy taxit, mert dzsalnánk a Keletibe a vonathoz. Ekkor Ő hív egy ilyen városi taxit, amely aztán nagyon korrektül levisz bennünket a pályaudvarra. Ez így elsőre olyan nagyon rendben van, hogy a városi taxi akár még a Best of Budapest címet is megkaphatná. Hát, akkor elérkezett az idő, hogy elvégezzünk egy szigorúan tudományos kísérletet! Figyelem, ezt otthon senki ne próbálja ki, utassal meg pláne ne! Én is csak a szakma érdekében vállalom be ezt a mérhetetlenül kockázatos tesztet. Kimegyek az ajtón és beülök a buszmegállóban várakozó taxi-gépjárművembe. Noha még 21:00 sincs, nemhogy 22:00, a tudomány érdekében és szolgálatában elindítom a 336-os éjszakai tarifát. A forgalom gyér, gyorsan besorolok az úttest széléről a belső forgalmi sávba, majd az Avar utcai balra kanyarodóba. Itt nem fordulok vissza, mint a tipikus taxis, mert az szabálytalan volna, hanem felcsörtetek az Avaron az Alsóhegy utcáig, majd ott dobok egy balost, aztán a végén vissza a Hegyaljára és már sínen is vagyok. Békésen, a megengedett sebességet alig túllépve autózok, ráhajtok az Erzsébet-hídra, Szabad sajtó, Kossuth Lajos, Rákóczi. Nem száguldok végig a buszsávban, nem szlalomozok; fékezek-gyorsítok, ahogy a többi autós. A Rókusnál meglesem az órát és elkezdek fohászkodni egy pirosért. Meg is jön, a Körútnál besárgul. A BMW, ami addig csak tötyörgött előttem, még átszökik rajta, én megállok, ha már besírtam magamnak a tudományosság érdekében. Jó hosszú piros, ötvenes ugrásom van (hiénaóra); mire meglendítem az autót a zöldnél, százzal többet mutat. Kemény ez a 84 Ft/perc, a tudatos fogyasztó biztos tökön szúrná magát tőle. Unom a tökölődést, a Kiss Józsefnél kiteszem magam a buszsávba és elmegyek a sor mellett, akiknek még további 3 napot vesz majd igénybe, hogy elinduljanak a Luther-kereszteződés zöldjére. Vissza a belsőbe, és be a pályaudvar elé, mert tudom, hogy a Thököly az indulási oldal és elvileg én most egy városi taxis vagyok, aki utast hoz ide a vonathoz. Szépen megállok az undorító, mocsadék hiénák mögött, betolom P-be a váltót, lekapcsolom a tompítottat, lekapcsolom az ablaktörlőt és megállítom az órát. Azt a qrva! Azt a rohadt, tetves, piaci viszonyokat nem ismerő-gyanútlan utast megkárosító, mocskos hiéna fajtámat! Azt! 2120! Felháborító! Botrány! Ez majdnem 8 euro! A picsába! Kinyomtatom a nyugtát, mert nem akarok hinni a szememnek. Indulás: 20:35, Érkezés: 20:43, Alapdíj: 420, Tarifa: 336 Ft/km, 84 Ft/perc. Utas km: 4,7. És itt is ez van: 2120. Éjszakai, megkárosító, 40%-os, elfogadhatatlan mértékű felárral. Ilyen van? Ilyet lehet? Na most, akkor ki károsítja meg az utast? Az, aki egy teljesen hivatalos tarifával viszi (nem fél kilenckor, hanem 10 után), vagy az, aki olyan transzfer-árat alkalmaz, amelynek a végösszege a legmagasabb alkalmazható tarifával sem menne bele az órába? Tényleg, hogy a picsába teszik ezt bele az órába? Mit zagyvál itt össze a szakmai érdekvédő úr, a szakma nevében és érdekében? Én azt értem, hogy ebből ki kell dobni a recinek, értem, hogy azt rálőcsölik az utasra. Azt is értem, hogy más is szereti a bárányhúst, mindent értek! De nekem egy szakmai érdekvédő ne ordítson farkast szakmabeliek egyetlen apró csoportjára se, miközben a pofája bárányvértől csatakos! De vajon mit akar alátámasztani az érdekvédő ezzel a hazugságkupaccal, amit sikerült összehordania? Hát itt van, tessék: "Kerüljön törlésre a II-es, emelt tarifa meghatározása". Ezt javasolja a szakmai érdekvédő. Igen, aki ezt úgy értelmezi, hogy az éjszakai tarifa megszüntetését javasolja, az betalált. Ez a taxis érdeke; éjjel is dolgozzon annyiért, mint nappal. Menet közben egyébként Õ maga is rájöhetett, hogy ez így elég szar, meg lehet, hogy valaki szájba fogja b@szkodni, ha kieszi a fene az utcára taxikázni, ezért további, szakmailag mélyen megalapozott javaslatokat tesz. Most tessék nagyon figyelni! "A rendelet határozza meg azon extra szolgáltatások körét, és fizetendő pótdíjait, melyek egységesen az alapdíjon felül felszámíthatóak." Beszarsz, figyeljél! "Pl. éjszakai, hétvégi felár 300 Ft, kombis felár 500 Ft, csomagszállítási felár 300 Ft, egyterű gépjármű igénybevétele 5-6 utas szállítása esetén 1000 Ft" Azért érzitek a szakmaiságot? Próbáljunk meg egy tarifatáblát összerakni! 1. 300 - 240 - 60 Ez az alap, rögzített, hatósági ár 2. 600 - 240 - 60 Éjszakai pótdíjas, de ezt kapcsolhatod hétvégén nappal is, vagy akkor, ha csomagja van az utasnak, hétköznap nappal. 3. 900 - 240 - 60 Hétvégén éjszaka, vagy hétvégén nappal csomaggal. 4. 1200 - 240 - 60 Ez a "fasznak utazol hétvégén éjjel csomaggal, most aztán fizethetsz négyszeres alapdíjat, te barom" tarifa. A kombisok további tarifákat rakhatnak be: 5. 800 - 240 - 60 Kombis felár, nappalra 6. 1100 - 240 - 60 Ez kombis felár hétvégén nappalra. 7. 1400 - 240 - 60 Rábaszik, aki hétvégén éjjel kombit akar. Az egyterű nem érdekel, akinek az van, az számolgassa ki magának, ha nincs jobb dolga. :-p Na most, az érdekvédő úr vajon látott már utast? Vajon hogyan fog reagálni az a tudatos fogyasztó, aki hétvégén éjszaka berakja a seggét egy taxiba, majd, amikor két sarok után réveteg tekintete a taxióra kijelzőjére téved, ott egy szolid, 1180 forintos összeget pillant meg, miközben tervezett uticéljától még 6 km távolságra van? Vajon elfogadhatónak fogja-e tartani a tudatos fogyasztó a hétvégi-éjszakai felár 200%-os mértékét, vagy ez innentől már nem szempont? Ha nem szempont, akkor miért nem az, illetve korábban, az éjszakai tarifa megszüntetésére tett javaslat alátámasztására miért volt az? Ez a tarifa-rendszer kizárja-e annak a lehetőségét, hogy a szakma egy szűk csoportja(?) megkárosítsa a piaci viszonyokat nem ismerő utasokat? Ha igen, hogyan? Ha nem, akkor miért javasolja a szakmai érdekvédő ezt a tarifarendszert, miközben a korábbit arra hivatkozva akarja megszüntetni, hogy azzal megkárosíthatják a tudatlan utast? És még nincs vége. M. Zoltán szakmai érdekvédő módfelett kreatív. További javaslatokat tesz. Nézzünk meg még egy utolsót! Csak 18 éven felülieknek! "E mellett a szabályozás változtatásának köszönhetően ki kell alakítani egy hatékony ellenőrzési folyamatot. Ennek alapját az szolgálhatja, hogy a kedves utas a gépkocsikon feltüntetett, egységes tarifatáblának köszönhetően a beszállás előtt automatikusan, minden esetben meggyőződne arról, hogy az adott gépkocsivezető rendelkezik-e a szolgáltatás nyújtásához érvényes taxidroszt-engedéllyel." Ez hülye? Utast látott már? Az utas nem ellenőrizni akar. Az utas - döbbenetes dolgot fogok írni - utazni akar. Pont leszarja, hogy a gépkocsivezetőnek milyen engedélye van, vagy nincs. Egyszerűen csak el akar jutni egyik helyről a másikra, gyorsan biztonságban, és nem egy heti fizetésének megfelelő összegért. Nem fogja guvadt szemekkel vizuálni az egységesített tarifatáblát. Lát egy autót, tetején sárgán világító, taxi feliratú lámpával, onnantól nem fogja azt lesni, hogy milyen számsor van rárajzolva az oldalára, vagy az ablakára, vagy akárhova. Minek is tenné? Mi derül ki számára abból a betű- és számkódból? Az, hogy a gépkocsivezetőnek van érvényes drosztengedélye? Az biztos nem. Abból annyi derül ki, hogy valakinek van. Hogy aztán az a valaki tényleg a gépkocsivezető-e, vagy valaki más, az abból pont nem fog kiderülni. Aki ezt mind végigolvasta, annak köszönöm a türelmét és kitüntető figyelmét! Kérem, továbbra is nyugodtan szarjanak mindenre, a szakma érdekvédelme jó kezekben van! Még véletlenül se áldozzanak időt, pénzt, energiát érdekeik védelmére! Fület az URH-ra, kezet a nyomógombra!
peti493 2010.09.01. 14:59:06 / # 151718
avatar
Felhívtak telefonon, hogy olvassam el mit írtál,és........ azt hagyjuk. Az a helyzet, hogy rajtad kívül mindenki érti amit írtam. 1:-Azt hogy ki anyázott kivel azt nem tudom, nem láttam. Én nem az tuti, nem is írtam neki,mondjuk megérdemelte volna. 2:-Nincs etikáskomplexusom, nekem aztán nincs, ha olvasol hallotaxit csodálom hogy ezt gondolod. 3:-amiket te magadra vettél azt általánosságban írtam 4:-Nem látok mindenkiben ellenséget, bármily hihetetlen rengeteg barátom van, csak kicsit vehemensen gyakorlom a "jobb félni, mint megijedni" mottót, mely dolog a TE.-ben be is jött, csak már későn. 5:-Őrülethez a semmittevés, ls az ölbe tett kézzel várt tönkremenés vezet.- na meg az ilyen viták
szálka 2010.09.01. 13:14:49 / # 151717
avatar
Tényleg nem tudom, hogy ostoba vagy, vagy rosszindulatú. Azt írod, könnyen lehet nicknév mögé bújva anyázni... hát a helyzet pontosan az, hogy én se így se úgy nem anyáztam veled ellentétben, aki a nick-jével együtt anyázott a Killer-el, csak ezt már kevesen látták itt, mert vagy a Csogu vagy a Tomajer azonnal kivették. Tehát ki is anyázott...?! A másik: Nem azt írtam, hogy én talállak méltatlannak, hanem azt, hogy amit írtál eddig nekem az méltatlan saját magadhoz, már ami a régebbi írásaidat illeti. Tehát, ezt felfoghatnád dicséretnek is, ha nem küzdenél szövegértési problémákkal. A "peti493" azoknak jelent valós személyt, akik ismernek. Akik nem, azoknak csak egy nick!!! A "szálka" neked csak egy nick, akik ismernek azoknak viszont egy valós személy vagyok. Tehát ez az a helyzet amikor minden relatív. Azzal pedig már végképp nem tudok mit kezdeni, hogy neked írhat az ember bármit, nem látsz benne mást csak cégvezetőt, etikást, meg mit tudom én micsodát. Megkérdezhetném azt is, hogy honnan veszed magadnak a bátorságot ahhoz, hogy azt feltételezd, hogy hazudok a magam személyét illetően. De tudod mit? Küzdj egyedül a komplexusaiddal, én nem küzdök veled. Fogadj meg egy jó tanácsot: Ne akarj úgy szervezkedni, társakat keresni egy kétségtelenül jó cél érdekében, ha mindenkiben már csak ellenséget látsz. Ez előbb vagy utóbb az őrülethez vezet. Vagy lehet, hogy ez az egész már csak múlt idő...
peti493 2010.09.01. 10:59:30 / # 151716
avatar
Tudod, van épp elég gondom azon kívül is,hogy veled vitatkozzak, egyszerűen nincs kedvem hozzá. Az hogy méltatlannak találsz, az a magánügyed. Hidd el én is és más is van így ezzel, nem értünk egyet emberekkel, dolgokkal, próbáljuk mondani, védeni a magunk igazát, büszkeségét, ami néha sikerül, néha nem. Mindig is az volt a bajom az ilyen fórumokkal, hogy "nick" név mögé bújva, könnyen lehet fikázni anyázni, bújtogatni stb. Sőt miután cégvezetőknek/etikásoknak is van, van akinek 10 is, és magával vitatkozgat. Ez méltó hozzátok, és egyre úgy gondolom, hogy méltatlan hozzám.
zodiákus 2010.09.01. 10:20:29 / # 151715
avatar
nekünk húsfeldolgozóknak is van érdekvédelmünk.van egy jogszabály ha jól tudom,amely arra vonatkozik,hogy akik a vállalkozás mérete végett képes árkartelt létrehozni(Multik),annak alkalmazottja,vagy üzleti kapcsolata,nem tölthet be ilyen tisztséget..
szálka 2010.09.01. 09:55:49 / # 151714
avatar
Valamiért nagyon nem akarsz az orrodnál tovább látni. Fogd már fel, hogy én se sokat, se keveset, se vicceset, se sértőt...semmit nem írtam neked. Nem kértelek, hogy a másnak szánt kérdésemre te válaszolj! Ha megtetted, ám legyen....de ne ilyen stílusban! Mert nem vagyunk testvérek, sem barátok, sem szomszédok, sem szerelmespár. Még csak okot sem adtam rá és ez a legfontosabb! És, ha mindez nem elég - olvass vissza, nézd meg - tomajer is válaszolt veled egy időben. Normálisan, emberi hangnemben! Mert nem akart többet, CSAK VÁLASZOLNI!! Csodálkozom rajtad, mert eddig is olvastam az írásaid, és ezek alapján önmagadhoz mérten méltatlannak érzem amit csinálsz. A szívem, a vérnyomásom, a testsúlyom, a fogazatom, az öltözködésem mind-mind rendben van, csak utálom azokat, akik lenézik-lekezelik a másikat. És.....ez egy fórum....nem álnevem van, hanem nick nevem. Nem elbújtam mögé, hanem ezt használom, de ettől még valós személy vagyok. Se nem öreg, se nem kicsi, se nem gyáva.
peti493 2010.09.01. 09:05:24 / # 151713
avatar
Hihetetlen milyen sértődékeny vagy, semmi rugalmasság, mindenen felszívod magad és magadra veszel. ez nem jó. szíved, vérnyomásod rendben? Mondhatnám akinek nem inge............ Amúgy verekszem is ha úgy hozza az élet,megvédem magam, de azt csak valós személyekkel lehet. Szerintem meg az a sportszerűtlen, hogy emberek álnevek mögé bújva mondanak nagyokat.
killer 2010.08.31. 14:24:48 / # 151707
avatar
Ne alacsonyodjál már le ennek a zsírfejnek a szintjére.

hiénakutya 2010.08.31. 13:50:55 / # 151712
Ha jól tudom, de nem vagyok biztos benne, jövőre lesz tisztújítás a kamarában. Ahhoz, hogy kiszavazzuk onnan a fuvarszervezőket, már most be kellene léptetni nem 20, hanem vagy 200 embert. Talán többet. Úgy tudom, van olyan cég, amelyik a teljes tagsága után befizeti a tagdíjat. Ők ott lesznek, szavazni fognak. Most menj ki az utcára, szedj össze 200 taxist, hogy "gyerekek, kellene csinálni valamit, takarítsuk már el végre legalább az érdekképviseletből ezt a sok f@szszopót"... Az lesz a válasz, hogy végre, királyság, gyerünk, menjünk, csináljuk. "Szuper, akkor most lépjetek be a Kamarába, fizessétek be a tagdíjat, és majd el kell jönnötök a tutiból pár órára, amikor szavazni kell a jelöltünkre." - mondod nekik Te. Pontosan eddig a pontig fog tartani a lelkesedés. Ha zsebbe kell nyúlni, vagy másfél órát kell szánni valamire, akkor ott vége. A taxis egy dolgot hajlandó fizetni: védelmi pénzt azért, hogy hozzáférhessen a saját piacához; egy dologra szán korlátlanul időt: hogy az autójában rohadjon nonstop. Megismétlem: mi nem fogunk vitatkozni, mert nincs köztünk olyan véleménykülönbség, ami ezt indokolná. Abban is igazad volt, amit Rocktaxinak írtál, csak történetesen pont olyannak címezted, aki ezt a legkevésbé érdemelte. Erre próbáltam felhívni a figyelmed.
szálka 2010.08.31. 13:24:15 / # 151711
avatar
Attól a csekély apróságtól ne tekints el, hogy én a 1283 hsz-ben a "sipi"-től kérdeztem valamit, amire te reagáltál azonnal! Egyrészt tőled nem kérdeztem semmit! Másrészt, ha már válaszoltál,megtehetted volna normális hangnemben is. Ennyit arról,hogy ki kivel kötekedik. Egyébként pedig minimum sportszerűtlen, ha először odavágsz egy nem is különösebben burkolt sértést, aztán leírod, hogy te különben nem akarsz sértegetni... Tehát miközben azt írod "jobb ha elkerüljük egymást", ne feledd én egy sort sem írtam neked, amíg nem késztettél VÁLASZRA!!! És mi van, ha "szálka" leszek a szemedben??? Mit akarsz? Odamondogatni nagyokat vagy verekedni? :-(
zodiákus 2010.08.31. 10:30:34 / # 151710
avatar
ez korrekt volt! rendben..akkor azt feszegessük,hogy ha nem tudtok egy szakszervezetet összehozni,és nem tudtok összedobni egy kis pénzt az ellenség megautóztatására,akkor miért nem mentek be úgy huszan a kamarába és távolítatjátok el azokat, akik nem odavalók?csak van köztetek egy olyan, akiben megbíznátok?ha jól tudom,a kamarában is a céges emberek vannak..ez tejhatalom,nem?pedig Ti vagytok többen! azt nem értem,hogy mire vártok?
Oldalszám: 93