Hozzászólások száma: 4292
Ugrás a hírhez Oldalszám: 215
Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
rosszqtya 2016.07.14. 09:04:59 / # 345225
avatar
taxival hivatalos áron még 1500 se... de fröcsögjél csak, isszuk szavaid xD
rosszqtya 2016.07.14. 09:03:19 / # 345224
avatar

tegnap megint késhegyre menő vita volt a kedves állandó, céges utassal, hogy milyen jó az uber, hogy már csak cégügyben használja a taxit, de majd ezután :o) meg hogy őt ne szabályozza a kormány :o)

mit nyertünk ezzel? a sok fillérb***ó 2sarkos majom, megint a nyakunkba szakad, főleg péntek szombat... etc. bár remélem nagy százalékuk elkérte már 1-1 uberes sofőr telefonszámát xD

az új taxirendeletet pár INNOVATÍV kiegészítéssel... de jó is lenne...

-nincs előrendelés, ha 2 percen belül nincs lent az utas, akkor 1000 huf és a taxi ott se
-vidékre +500-1000
-reptér +500
-5 percenként változzon a tarifa a kereslet/kínálat függvényében, mert az nagyon átlátható :o)

-ne kelljen az új autókat sárgítani
-lehessen telefonos "mérés" alapján számlázni taxaméter nélkül
-legyen minimum tariffa, pl 1000-1500
-kihagytam még valami innovatívat kedveskéim!? :o)

bruno 2016.07.14. 09:01:02 / Módosítva / # 345223
"Még hagyományos médiában fizetett reklám sincs, mert az pénzbe kerül, ezt nem lehet észrevenni kétdiplomás embereknek? Ami e helyett van azok az ingyen gyalogok a sakktáblán, azok a felhasználók akik fizetnek a szolgáltatásért, ők vannak meggyőzve arról, hogy ez milyen jó nekik és ők ezt meg is eszik. Védik a céget foggal-körömmel, minden, mindenki ellen. Még akkor is ha még maga a szolgáltatás ára is egy szimpla hazugság, hisz ez már drágább mint a taxi."

Fú, de nagyon buta vagy, de segítek. Az utazóközönség nem kajált be semmit, hanem látja, hogy ami az a lófasz útvonal, amit mondjuk megtesz a Deák és a Keleti pályaudvar között, taxival 2500-3000 forint, Uberrel viszont csak 1500!


Hol ebben az átverés? A saját szemünkkel láttuk, hogy csak ennyit fizetünk.
tomajer 2016.07.14. 08:32:20 / Módosítva / # 345222

 

Uber-kivonulás: örömtáncot járnak a taxisok, reagált a szaktárca is

A csatát megnyertük, de a háborút még nem – kommentáltak a taxis társaságok az Uber szerdai bejelentésére, miszerint elhagyják az országot. A törvényalkotásért felelős Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) közölte, a magyar kormány és a parlament számos intézkedéssel segítette, hogy az Uber tevékenységét „legalizálja”, ám a cég inkább kivonul Magyarországról, mint hogy vállalja a törvényes működést.

Az Uber 2014 novemberében jelent meg hazánkban, ám azóta folyamatosan ellen kellett állnia a kormány ellene hozott intézkedéseinek, míg végül ma (június 13-án) Fekete Zoltán az Uber magyarországi operatív igazgatója bejelentette: július 24-én délig tart a történet Magyarországon.


Éppen ezért megkérdeztük a szabályozásért felelős Nemzeti Fejlesztési Minisztériumot is, hogy:

  • az Uber lépését a magyar gazdaság szempontjából előnyösnek, vagy negatívnak tartják;
  • látnak-e esélyt arra, hogy a jövőben olyan szabályozás legyen, ami nem tiltja az Uber tevékenységét;
  • nem gondolják-e azt, hogy a szabályozás ilyetén alakulása szembemegy a kormány politikájával, mely mindig azt hangoztatja, hogy támogatni kell az innovatív vállalkozásokat?

Az NFM rövid válaszában leszögezi, hogy a szaktárca "tudomásul veszi az Uber döntését, miszerint a cég inkább kivonul Magyarországról, mint hogy vállalja a törvényes működést, az adófizető magyar taxisokkal való tisztességes piaci versenyt és az adófizetést". Válaszukban hangsúlyozzák, hogy a kormány támogatja az innovatív megoldásokat, de ahhoz ragaszkodik, hogy a személyszállításban résztvevő piaci szereplők egyenlő feltételek mentén, törvényesen működjenek és adót fizessenek.

Az NFM szerint az Uber adóelkerüléssel és a magyar jogszabályok semmibevételével, engedély nélkül végzett személyszállító tevékenységet, és így tett szert versenyelőnyre, és hangsúlyozták azt is, hogy emiatt más országokban be is tiltották vagy korlátozzák tevékenységét.

A válasz szerint "a magyar kormány és a parlament számos intézkedéssel segítette, hogy az Uber tevékenységét "legalizálja", törvényes keretek közé terelje, ezért számos intézkedést hozott az egyenlő versenyfeltételek garantálására, a feketetaxizás visszaszorítására. Az Uber döntése azonban azt jelzi, hogy a cég nem vállalja a tisztességes piaci versenyt és törvényes működést."

Akár negyedével is nőhet a forgalom

A budapesti taxispiac visszarendeződésére számít Metál Zoltán, az Országos Taxis Szövetség elnöke, miután az Uber kivonul a fővárosi piacról. Az elnök a Napi.hu-nak elmondta, hogy 15-25 százalékos forgalombővülés jöhet a budapesti taxisoknál, nagyjából annyi, amennyi utast az Uber megjelenése után elvesztettek. Ez azt jelenti, hogy piac visszaáll az "eredeti állapotba".

Metál Zoltán szerint az Uber jókor választotta a "kegyes halált", hiszen elfogyott körülötte a levegő. Véleménye szerint a cég más országban is hasonló magatartást tanúsított, vagyis mindaddig szolgáltatott, amíg ki tudta használni a jogi kiskapukat. Amint erre már nem volt lehetőségük, továbbálltak.

Az Uber kiváló alternatívát jelentett azok számára is, akik korábban Budapesten taxiztak, de már nem tudták teljesíteni a szigorú feltételeket. Ők elvesztik "illegális" pénzkereseti lehetőségüket, de bármikor dönthetnek úgy, hogy a szabályokat betartva újra a taxizás mellett döntenek - vélte Metál.

A csatát megnyertük, de a háborút még nem

Örömének adott hangot Horváth Csaba, a Budapest Taxi vezetője, aki minden elismerését kifejezte a kormánynak, mint mondta "riszpekt a kormánynak, hogy olyan törvényt hoztak, ami az illegális tevékenységek ellen tudott menni, így pedig legálissá tették a piacot".

"Őszintén: nagy küzdelem, nagy harc, dicső dolog volt, hogy a taxis társadalom meg tudta mutatni, hogy bár egymás konkurenciái, de vészhelyzetben mégis össze tudtak fogni" - emelte ki Horváth, aki szerint ugyanakkor az Uber lépésével még nem nyerték meg a csatát. Horváth szerint ugyanis most még nagyobb a felelősség, be kell bizonyítaniuk a lakossággal, hogy sokkal innovatívabbak tudnak lenni, mint amit hisznek róluk.

"Azért kell dolgoznunk, hogy két nap múlva ne érhessen minket olyan vád, hogy na, az Uber ezért volt jobb nálatok" - hangsúlyozta Horváth, aki szerint az utóbbi időben rendkívül sok fejlesztést hajtottak végre, így elkészült az az applikáció is, amelyet utasaik annyira akartak.

Ugyanakkor Horváth elismerte, hogy voltak igazságok az ügyfelek által megfogalmazott kritikákban, de egyből hozzátette, hogy nincs olyan szektor Magyarországon, ahol nincsenek problémák, ők azonban gyorsan reagáltak ezekre és gyorsan meg is oldották a kérdéses gondokat.

A Budapest Taxi vezetője elmondta azt is, hogy véleménye szerint nem lesz megengedőbb a szabályozás, azaz, nem lesz esélye az Ubernek később sem visszatérni a piacra. Ugyanakkor változtatásokra szükség van, hiszen fontos kérdésnek tartotta az üzemanyag- és a szervizköltség áfájának a visszaigénylését, mivel szerinte a járműveik munkaeszközöknek számítanak, így járnak nekik ez a kedvezmény.

Szintén örömének adott hangot Kocsis Péter a TaxiPlus Europe Kft. sales managere is, aki arról beszélt, hogy a cégnél üdvözlik a döntést. A taxis piacon minden bizonnyal elindul a fellendülés, de ennek mértékét még nehéz megbecsülni - vélte Kocsis. Szerinte ugyanakkor az is fontos, hogy ne csak az Uber-sofőrök, hanem más - a szabályokat nem betartó - taxisok is kihulljanak majd a piacról, amelynek az utazóközönség látja majd hasznát.

 

Uber: viszlát Magyarország!


Bekerült a világsajtóba a magyar Uber-búcsú

tomajer 2016.07.14. 08:24:17 / # 345221

Néhány gondolat az Uber-tiltásról

Uber sharing economy tiltásLehet, hogy a tűző napon ivott fél liter bor beszél belőlem ennyire őszintén Uber-ügyileg, de azért
- ha én nem adok számlát egy ügyfélnek, megbüntet a NAV
- ha (jogilag is) munkáltatóként balesetet szenved valaki az alkalmazottak/partnerek/ügyfelek közt, esetleg elpatkol, de nem volt biztosítva, szinte fix, hogy az ügyészség csinál ki
- ha pofátlanul, a bevételt jórészét kiviszem az országból, persze adózatlanul, akkor a sajtó csinál ki
- ha olyan aljasságokat építek egy sharing economyt valló alkalmazásba, ami magasabb árat kínál, ha az utas mobiljának akkuja merülőben van, "csak" a tech rovatok fognak osztani, de nagyon
- ha azzal érvelnék, hogy valaki nem lehetne közvetve alkalmazottam, mert újságíró, kaszával-kapával lehetne támadni diszkriminációra hivatkozva 
Igen, a taxisok közt van egy rakás szar alak, de melyik szakmában nincs, aranyoskáim? Nem a megbízhatatlan, lehúzós taxitársaság az egyetlen opció a taxizásra. És még egy kínos kérdés: szerintetek az Uber, ha folytatta volna, nem kerül ugyanúgy monopol helyzetbe, de inkább szerepbe, mint a taxi anno és nem ugyanazok a problémák léptek volna fel, csak éppenséggel egyrészt sokkal gyorsabban, másrészt esélytelen lett volna szabályozni? #dehogynem!
Szóval tőlem elmehet az Uber a picsába.

Teljesen más lenne a helyzet, ha lenne mondjuk 10 teljesen hasonló, a piacon versengő szolgáltató, mint ahogy nincs.

Mielőtt valaki azt mondaná, hogy csak a piacellenes, retrográd kretén helyeken tiltják be az Ubert, előtte kicsit kutasson utána. Annyira azért nem kell, mondjuk a Wikipedia már külön szócikket szentelt neki.

hacáz 2016.07.14. 02:23:57 / # 345219
avatar
Azért keress fel egy dokit..tudod...olyat...hátha még tud segíteni...és még egy apróság...próbálj meg szépen beszélni...tudom, nehéz...elmúltál már 18?
balagge 2016.07.14. 02:14:52 / # 345218
avatar
Szomorú szerda. :-)
tomajer 2016.07.13. 22:11:54 / Módosítva / # 345217

Sírni fogsz

 

Ha nem tudnánk, hogy az Uber egy személyszállítási rendszer, akkor a búcsúvideójuk alapján azt gondolnánk, hogy életünk szerelme, aki most édes-bús videóban köszön el tőlünk, mert elfogadta ugyan, hogy dobtuk, de ő azért még nagyon nincs túl a dolgon. És ha már úgyis a közös képeinket nézegeti éjjelente, miért ne vágjon össze belőle egy videót. Úgysem tud aludni.

Kivonul az Uber Magyarországról

  • Az Uber július 24-én 12 órakor határozatlan időre felfüggeszti szolgáltatását Magyarországon.
  • Nem tudnak eleget tenni az új taxistörvénynek, ami alapján szétbírságolhatják és betilthatják őket.
  • 1200 sofőrjük, 160 ezer utasuk volt.
  • A cég szerint próbáltak dűlőre jutni a kormánnyal, de erre nem volt fogadókészség.
  • Szívesen visszatérnének, ha változna a szabályozás, és remélik, ez csak idő kérdése.
  • Az Ubert világszerte sok helyen támadják, amiért nem fizet társasági adót és nem munkavállalókként alkalmazza sofőrjeit.
  • A GVH szerint az is baj, hogy nem azonos feltételekkel működik, mint a szabályozott taxistársaságok.

Kivonul az Uber, július 24-én 12 órakor felfüggesztik a magyarországi szolgáltatást. 

Aznap lép hatályba a személyszállítási szolgáltatásokra vonatkozó törvénymódosítás, amely súlyos büntetéseket és az applikáció felfüggesztését teszi lehetővé, ha a szolgáltató nem tartja be a taxizásra vonatkozó szabályokat.

Fekete Zoltán, a cég magyarországi ügyvezetője szerint volt hajlandóság a cég részéről, hogy létrejöjjön egy olyan szabályozás, ami kialakítja annak kereteit, hogy az Uber-sofőrök szabályosan működjenek, de szerinte ebben a kormányzat nem volt partner.

 

Az ügyvezető a sajtótájékoztatón elmondta: az Uber mindenben együttműködött a kormányzattal, kötelezővé tette, hogy a sofőrök vállalkozói adószámot váltsanak ki, megszerezzék a kötelező engedélyeket és biztosítást kössenek, de ez sem volt elég ahhoz, hogy a kormány baráti szabályozást alakítson ki.

A magyarországi szolgáltatást határozatlan időre függesztik fel, és egyelőre nem tudják, hogy elindítják-e újra.

Viszont ha megváltozna a szabályozás – amin az Uber még dolgozna a kivonulás ellenére –, akkor nem kizárt, hogy megint lehet majd uberezni Budapesten. A cég irodája egyelőre még megmarad Budapesten, ami a személyszállító szolgáltatás felfüggesztése után is lobbizik majd azért, hogy megváltozzon a szabályozás. Fekete Zoltán szerint a kivonulás után két-három hónapon belül kiderülhet, hogy mennyire nyitott a kormányzat egy Uber-barát törvény kidolgozására. A lobbizás még július 24-ig is folytatódik, de Fekete szerint minimális az esélye, hogy addig változást érjenek el. 

Törvényi szigor

A szóban forgó törvényt júniusban fogadta el a parlament. Ebben az áll, hogy blokkolni lehet azokat az internetes oldalakat és alkalmazásokat, amelyek jogellenesen működő taxiszolgáltatást kínálnak. Bár nem nevesítették konkrétan, a lépéssel az Ubert akarták ellehetetleníteni, vagy legalábbis – Fónagy János illetékes államtitkár szavaival élve – rákényszeríteni arra, hogy „álljon be a sorba”.

Döntött a parlament: blokkolhatják az Ubert

Döntött a parlament: blokkolhatják az Ubert

Egy évre lehet letiltani a szolgáltatást, ha nem tartja be a szabályokat. Az Uber marad.Tovább

A jogszabály értelmében a tiltás akkor rendelhető el, ha

  • a taxiszolgáltatást szervező vagy közvetítő nem felel meg a kormányrendeletben meghatározott diszpécserszolgálati követelményeknek,
  • és ezen engedély hiánya miatt a hatóság bírságot szabott ki rá,
  • de a megbírságolt szolgáltató mégis tovább folytatja a szabálytalan tevékenységet.

Arról itt írtunk részletesen, hogy a szolgáltatás betiltása hogyan lehetne lehetséges. Erre azonban nem is volt szükség, mert a cég előbb dobta be a törölközőt. Arra semmi esély nem volt ugyanis, hogy megfeleljen a diszpécserszolgálatokra vonatkozó szabályoknak, hiszen például telefonon nem is lehet Ubert rendelni.

Be lehetne tiltani az Ubert?

Be lehetne tiltani az Ubert?

Hogy lehetne elérni ezt Magyarországon? Ehhez még egy piacgazdaságban is évekre van szükség. Tovább

Az Uber a törvény elfogadása után még arról beszélt, hogy nem vonul ki Magyarországról, hiába pletykálták ezt maguk az uberezők. Sofőrjeit is igyekezett szabálykövetésre bírni; lapinformációk szerint a cég közel 400 sofőrnek letiltotta az alkalmazás használatát, mert nem szerezték be a személyszállításhoz szükséges összes vizsgát.

Az EU szerint nem rossz dolog

Az Uber ellehetetlenítése már csak azért is érdekes, mert az Európai Bizottság nemrég tette közzé a sharing economyra épülő vállalkozásokra vonatkozó ajánlásait. Eszerint többek közt a magánszállásokat kínáló Airbnb és a fuvarszervező Uber betiltása kizárólag a legvégső esetben helyénvaló. Az európai intézmény ugyanakkor fontosnak nevezte a megosztásalapú szolgáltatásokra vonatkozó adószabályok alkalmazásának egyszerűsítését és pontosítását is.

Ezzel kapcsolatban a Napi.hu megkereste a Gazdasági Versenyhivatalt is, amely azt közölte: az Uber hazai jelenlétének lehet versenyfokozó és -élénkítő hatása, így a verseny szempontjából előnyös lehet a szolgáltatás. A megfelelő szabályozás hiánya azonban felvethet problémákat is, mivel a taxival végzett személyszállítási szolgáltatásokat végzők és az Uber szolgáltatást nyújtók között nem egyenlőek a feltételek.

Uber: Budapest veszít ezzel

Fekete Zoltán azt mondta a sajtótájékoztatón, hogy Budapest sokat veszít az Uber kivonulásával, a 3-as metró felújításánál vagy az esetleges budapesti olimpia alatt például nagyon fog majd hiányozni a városnak ez a szolgáltatás.  A legnagyobb vesztes Fekete szerint az a 1200 sofőr-kisvállalkozó, akinek a megélhetése múlt az Uberen. A sofőrökkel a sajtótájékoztató előtt egy órával közölték a hírt, hogy július 24-én leáll a szolgáltatás. Velük az Uber holland cége kötött szerződést, és az is fogja felbontani.

Az Uber magyar sofőrjeinek jár még valamennyi költségtérítés, a cég ugyanis kifizeti nekik azt a 150-200 ezer forintot, amit a különböző engedélyekért kellett fizetniük. Hogy egy esetleges visszatérésnél vissza tudják-e majd csábítani a sofőröket, mennyire lenne meg bennük a hajlandóság és a bizalom, hogy újra belevágjanak, az Fekete szerint kérdéses.

Fekete Zoltán szerint a 160 ezer felhasználó is sokat veszít, akik eddig több millió kilométert autóztak Budapesten a szolgáltatással. Nekik a cég úgy köszöni meg az eddigieket, hogy a 10 ezer legtöbbet uberező magyar utas egyszer ingyen utazhat az EU 21 országában. A magyar regisztráltak a szolgáltatást továbbra is használhatják majd külföldön.

Azon még gondolkodnak, hogy a személyszállítás mellett valamilyen más Uber-szolgáltatással – például étel-házhozszállítással, biciklisfutár-alkalmazással, helikopteres vagy hajós szolgáltatással – megjelenjenek a magyar piacon, de erről egyelőre nem tudott biztosat mondani. Fekete Zoltán szerint pár hónapon belül kiderülhet, hogy van-e valamilyen más Uber-szolgáltatásnak létjogosultsága Magyarországon. Az ügyvezető szerint azonban

csak idő kérdése, hogy valamikor, akár évek múlva, de az Uber vagy valamilyen hasonló szolgáltatás visszatér majd Magyarországra. 
 

Nem mindenhol szerették

Nem Magyarország az egyetlen hely, ahol az Uber ellen keményen fellép a szabályozó, a világ sok másik országában támadják a céget. Az egyik szálka az államok szemében, hogy az Uber nem nagyon fizet társasági adót, és a sofőrjeit is gyakran vádolják adóelkerüléssel, bár ez utóbbi téren bonyolultabb a helyzet.

Uber: tényleg nem nagyon adóznak

Uber: tényleg nem nagyon adóznak

Nem csak nálunk akadtak ki az Uberre. Európában inkább tiltják, bár van, ahol már legális, és a világban is vegyes a jogállása. Megmutatjuk az adózási trükkjüket is.Tovább

 

Emellett az Uberrel és általában véve a sharing economyval kapcsolatban komoly munkajogi problémák is felmerültek. Mivel az uberezők megbízási szerződéssel dolgoznak, nem igazán vonatkozik rájuk semmiféle jogi védelem, így teljesen kiszolgáltatottak a vállalat felé. 

A munkavállalók rémálmát hozhatja a nyakunkra az Uber és társai

A munkavállalók rémálmát hozhatja a nyakunkra az Uber és társai

Ma még jó lehetőség, de bajban leszünk, ha elterjed. A sharing economy-cégek azon vannak, hogy kitapossák az utat a dolgozók kiszolgáltatottsága felé.    Tovább

 

janoutas 2016.07.13. 21:08:24 / # 345215
avatar
Nem csak ők szopták be, hanem mindenki, mert a mi pénzünket lopták ki az országból az adóparadicsomokba!
janoutas 2016.07.13. 20:53:35 / # 345214
avatar

Nem a taxisok miatt menekült el az uber, hanem azért, mert nem tudta tovább büntetlenül végezni ezt a sumákságot! Át lettek vágva a sofőrök, sokan nagy pénzt buktak miattuk, míg ők röhögnek rajtatok. Ennyi, fogjatok össze és pereljétek be őket, legaláb Fekete is sittre kerűl.

R,RT5,Bp,taxi 2016.07.13. 20:07:12 / # 345213
avatar
Te egy Uberes beteg állat vagy,egy vérszívó tetü aki a mi megélhetésünket veszélyeztetted. Menj a kurva anyádba inkább betegszállítónak,és hordjad a rokonaidat a pszichiátriára.
a-kinti 2016.07.13. 18:58:12 / # 345212
avatar
Valahogy így éreztünk mi is amikor ez a tudatlan uber csőcselék el kezdett dolgozni. Nem vagyok kárörvendő de rég örültem ennyire mint most (hazudok, a magyar válogatott szereplésének).Tudomásul kell venni BESZOPTÁTOK
Apuka 2016.07.13. 18:21:32 / # 345211

cheater 2016.07.13. 17:00:17 / # 345209




Addig is míg várakozunk, itt egy logó az ubernek, használja minden uber aktivista nyugodtan.

Az autós partnereknek pedig itt egy promókód, amivel kedvezményesen tudják sárgítani az autóikat és vásárolhatnak taxiórát bármelyik forgalmazónál: yellowcab@king 

Aki használja a kódot annyit tegyen meg, hogy cheatere hivatkozik a hallotaxi.hu-ról, ugyanis jutalékot kapok minden vásárlás után, köszönöm.

cheater 2016.07.13. 16:48:12 / # 345208

A cég műkődési elve egyszerű mint egy bokor és átlátszó mint az üveg. Annyira egyszerű, hogy a tömeg nagy része -  érdekes módon épp a túlképzett része - nem látja a fától az erdőt. Feltételezem nem hiszik el, hogy ez tényleg ennyire egyszerű, képtelenek ezt feldolgozni, hiszen ezzel ők lennének degradálva, hogy beettek egy ilyen semmitmondó maszlagot és ezért még a saját honfitársaiknak is nekimentek.

Már százszor lettek szembesítve a trükkel, de még mindig képtelenek elfogadni. Százszor el lett mondva nekik, hogy hazugság az egész, egy szimpla átverés, fel lett emelve a kendő a kalapról hogy jól lássák: nincs 100ezer mercedes, nincs 3millió dolláros biztosítás, nincs önjáró taxi és nincs ingyen utazás a Marsra. Csak és kizárólag a 25%-ról szól az egész, semmi, de semmi másról. Igen, ennyire egyszerű.

Még hagyományos médiában fizetett reklám sincs, mert az pénzbe kerül, ezt nem lehet észrevenni kétdiplomás embereknek? Ami e helyett van azok az ingyen gyalogok a sakktáblán, azok a felhasználók akik fizetnek a szolgáltatásért, ők vannak meggyőzve arról, hogy ez milyen jó nekik és ők ezt meg is eszik. Védik a céget foggal-körömmel, minden, mindenki ellen. Még akkor is ha még maga a szolgáltatás ára is egy szimpla hazugság, hisz ez már drágább mint a taxi. Ennyire belemerültek ebbe a sztoriba. A cég pedig röhög a markába.


Ez a cég semmi másból nem profitál, sem nálunk, sem máshol a világon, csak abból, hogy hazugságokkal fenntartja maga iránt az érdeklődést. Reklám, ami a modern, innovatív digitális médián másodpercek alatt söpör végig az egész világon, ingyen.

Ez alapján én még azt javaslom - úgy mint eddig - most is legyenek köztünk olyanok akik nem fogadják el ész nélkül azt amit az uber magáról állít. Fura, hogy ezt épp én mondom - talán nekem kéne legjobban örülnöm, ha az ördög elviszi ezt a céget a hazugságaival együtt - de én azt javaslom egyelőre még ne bontsunk pezsgőt, várjuk ki a 24.-ét.

warrior 2016.07.13. 15:18:36 / Módosítva / # 345207
Baszd meg bruno úgy viselkedsz,mint a kisgyerek,akit molesztált a nagynéni kiskorodban.Egyszerűen vége van és kész.Vegyél be egy marék nyugtatót,alukáljál egyet és gondolkozz el azon,hogy mi volt a bibi.Fenyegetőzhetsz te f.s.Lásd be,hogy kevés vagy ahhoz,hogy bármit is be tudj tartani.Na addios bruno,szép álmokat.Üdv a nagynéniek.
Paró 2016.07.13. 14:51:50 / # 345206
avatar
Akár el is lehetne az űberes tetveknek felejteni a hallotaxi.hu oldalt. Ez itt a taxis bácsik weboldala. Mehettek vissza szart pucolni.
bruno 2016.07.13. 14:44:06 / Módosítva / # 345205
Nem, nekem semmi gondom.

Nekem a szabályozásról ugató taxis csőcselékkel van gondom, aki az Uberen szabályozást követel, de ő maga baszik a szabályokra. Na most meg lesznek baszkodva ők is az utasok által. Ha ekkora volt a mellény, meglátjuk, ezután beleférnek-e a kis faszszopók
f.attila 2016.07.13. 13:51:04 / # 345204
Tudok tippeket, hol találsz ilyeneket tömegével, ha érdekel. ;) De nagyon sokan vannak, az összeset egyedül nem tudod leszerelni. :P
hacáz 2016.07.13. 13:48:34 / Módosítva / # 345203
avatar

...lehet, hogy beteg is..téged bántottak kiskorodban bruno?


Oldalszám: 215