Hozzászólások száma: 3640
Oldalszám: 182
Témakörök > Droszt Híradó > Taxi4 A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Dodi 2010.09.12. 15:55:55 / # 141921
avatar

Rocktaxi 2010.09.12. 15:48:55 / # 141955
Létszámstop van, meg várólista. Állítólag!
alelölülő 2010.09.12. 15:43:22 / # 141954
Megmondom, ki hány t4-est vesz át. A plusz az összeset. Mind a hármat, aki elmegy emiatt. :-(( Bár egy kicsit ellentmondásos, hogy 144 miatt elmennek a 150-hez, de ebben a szakmában minden megtörténhet.
jomeo! 2010.09.12. 15:37:36 / # 141953
avatar

sdsd 2010.09.12. 15:20:46 / # 141952
avatar
A184 re rohantak mert tombolt a rádió nagyon ment. miért is kellene elosztani hogy ki mennyi t4est vesz át. Igy jártak.
hiénakutya 2010.09.12. 15:09:49 / # 141951
Mondjuk nem ártana néhány tökös, bevállalós cégvezető. Amilyen nincs. A „nagyoktól”. Városi, Főtakács, Teletök, Dobókotla, Bukarest (olyan van még?), Rádjó. Összeülnének valahol kávé, ücsi, pogi. Aztán megbeszélnék, hogy mit tehetnek annak érdekében, hogy ne bukják el a birodalmuk maradványait is. Én megmondom. 1.Föl kell kúrni a tarifát a maximumra. 240 minden órába, és csak az. Esetleg még egy dupla, hátha valami külföldibe, vagy közepesen ittas személybe botlik a nyomorult taxis. 2.Le kell felezni az eddigi tagdíjakat. 3.A más társaságoktól önként távozók részére kauciómentességet kell biztosítani és átmenetileg enyhíteni kell a gépkocsikra vonatkozó minőségi szabályokon. 4.El kell osztani, hogy melyik cég hány T4-est vesz át. Nagyjából ennyi. Véget lehetne itt vetni az egymás alá ígérgetős mókának. De nem akarásnak nyögés a vége. Bele fognak dőlni a saját faszságukba, aminek én szívből örülök. Magukkal fognak rántani több száz taxist is, ami szintén jó dolog. Amíg nem én leszek az egyik. Vagy Te, aki ezt most olvasod. Onnantól már kevésbé lesz jópofa az ügy.

jomeo! 2010.09.12. 14:56:58 / # 141950
avatar
Ne dolgozzatok rádióról! Attól még van utas! Sőt, még spórol is az utas, mert nem kell telefonra költenie! Tök fölösleges ezeknek tagdíjat fizetni, 15000 Ft-nál többet nem szabadna kérnie egyik vérszívónak sem! A pénzbüntetések meg teljesen szabálytalanok, és még nem is adózik utána egyik cég sem. Némelyik azt mondja, segélyezésre költik, de ki kapott már elszámolást, az előző évben mire költöttük a büntimilliókat?

ivive 2010.09.12. 14:48:59 / # 141949
avatar
Sosem értettem, miért hiszi azt valaki, hogy a csatorna fogásával bármit is elér azon kívül, hogy föltartja azokat, akiknek közük nincs ehhez az egészhez... - köztük az utast is.
jomeo! 2010.09.12. 14:42:00 / # 141948
avatar
Az is felháborító, hogy 7000 Ft-ot kérnek a taxióra-szervízek egy kurva átállításért! Nem tudja valaki, hogyan lehetne házilag átállítani?
Apuka 2010.09.12. 14:11:56 / # 141947
Tehát én biztos nem állíttatom át erre a szar 144 re az órámat vajon lesztek olyan tökösök és csatlakoztok ti is hozzám vagy meghajoltok Pásztorka előtt??? Egyedül fogsz maradni! Na nem teljesen mert lesz néhány ember aki nem fogja átállítani. De ez nagyon kevés emberre vonatkozik. Azt is megmondom miért? Könnyű lenne azt mondani, hogy beszari a társaság. Ebben ugyan van valami, de nem az a fő ok! A többségnek nincs lehetősége váltani! Mert az elmúlt időszakban felélte a tartalékait és nem tud más céghez belépési díjat, kauciót fizetni. sokan eladták a saját rádiójukat és bár lehet, szíve szerint menne de a fenti összegen kívül honnan szerez magának urh készüléket? És vajon hány embert tudnának elnyelni a többi társaságok a kilépő Taxi4-es kollégák közül?
Apuka 2010.09.12. 14:01:39 / # 141946
Szia! Nem értettem félre. De ha nem neked címzem és nem így akkor nem biztos, hogy elkezdett volna pörögni a topic! :DDD
alelölülő 2010.09.12. 13:56:53 / # 141945
Miután te a második vagy, aki félreérti írásomat, nekifutok még egyszer. Arra próbáltam felhívni a figyelmet, hogy szerintem annak a cégnek, amelyik kb. 20%-kal csökkenti a tarifáit, a szintentartáshoz legalább 25-30%-os fuvarszám-emelkedésre (ami eléggé kétséges!) lenne szüksége, és csak efeletti emelkedésnél számíthat reálisan arra, hogy új tagdíjfizetőket vehet fel.
Rocktaxi 2010.09.12. 13:31:20 / # 141943
Majd figyeljétek a sorokat az óraszervizek előtt. :-(

puccos 2010.09.12. 13:30:33 / # 141942
avatar
Csatlakoznék a tomajerhez. Csináljátok meg fiuk!!!!
nemtudom 2010.09.12. 13:29:36 / # 141941
avatar
Azt hiszem egyedül maradsz, ismerve a taxisok összetartását. Azon kívűl, hogy állandóan sírnak nem tesznek semmit magukért. Tisztelet a kivételnek! De hátha........ A remény hal meg utoljára.
tomajer 2010.09.12. 13:13:59 / # 141940
Helyes! Drukkolunk:-)
Tűske 2010.09.12. 13:08:58 / # 141939
avatar
Uraim van erre megoldás tudomásom szerint Pásztorka vasárnap vagy hétfőn beolvastatja, a csövön tegyünk ellene mondjuk, senki ne állítsa át az órát és szépen menjünk fel hozzá és mondjuk, meg neki mi nem megyünk, 144 Ft al vajon mit csinálna, kirúgna minden embert??? Szerintem, nem mert nem tudná támogatni a rallyt vagyis, bezárhatná a taxi4 kapuit. Már rég elérhettük volna, a minimál 240-es tarifát, ha össze fognánk egységesen, csak míg remegnek a kollégák addig nem lesz eredmény. Tehát én biztos nem állíttatom át erre a szar 144 re az órámat vajon lesztek olyan tökösök és csatlakoztok ti is hozzám vagy meghajoltok Pásztorka előtt??? De nem baj, ha nem mert szerdától nem fogtok tudni dolgozni, mert a csatornát fogni fogjuk egy páran. Ahogy azt teszik már most is egy páran. Na, majd akkor megnézzük Pásztorka mit fog csinálni mikor hétvégén nem tud majd címet kiadni. Bátorság barátaim mindenkit nem tudnak kirúgni minden cégtől csak egy kicsit, fogjunk már össze

jomeo! 2010.09.12. 12:09:21 / # 141937
avatar
Apuka! Szerinted ezt hányan számolják így ki a taxisok közül? Ha minden egyéb taxis-kelléket is hozzászámolsz, egy fuvar total-költsége szerintem még a 700-1000 Ft-ot is elérheti!
Bao 2010.09.12. 12:08:09 / # 141936
avatar
Elég hozzá egy merész cégvezető! :)))
tomajer 2010.09.12. 12:05:58 / # 141935
Valahogy azt már nem tudom elképzelni. Persze nem biztos, hogy igazam van:-(
Oldalszám: 182