Hozzászólások száma: 5550
Ugrás a hírhez Oldalszám: 278
Témakörök > Droszt Híradó > ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Aranyospalabácsi 2011.09.20. 17:53:03 / # 135562
avatar
Ez egy Dévu vagy sevlolet Matiz. Kevés kilóméterrel ocsmány színnel üres tankkal. A rendszám alapján olyan 6-8 éves lehet. Árat nem írok mert nem rontom a Zoli üzletét.Nyertem?
nyuszicsiga 2011.09.20. 17:40:07 / # 135561
avatar
Hogy hogy nem tudsz olvasni a sorok között? :) :) :)
tomajer 2011.09.20. 16:28:03 / # 135560
Az nyer, aki kitalálja, hogy mi ez a rom, mennyi idős, mennyi az az irányár... jja..és hogy hány éves az indián! :-)
Kovács Zoltán 2011.09.20. 15:13:04 / # 135559
avatar
Bocsika! Az aktuális km állás.

Kovács Zoltán 2011.09.20. 15:11:56 / # 135558
avatar
Eladó családunk második autója, ami a feleségem első autója. A bal hátuljával nekitolatott egy kivilágítatlan villanyoszlopnak, ennyi sérülés van rajta összesen. Az autót mi vettük, nem volt más tulajdonosa. Hitel nincs rajta, viszont van törzskönyve, és egy garnitúra téli gumija. A km órát nem volt még időm visszapörgetni, ez a valós futása! Az autó full fapados alaptípus. Viszont kicsi a rezsije, tehát olcsó. Az ár kicsit irányár. Csak egy kicsit! Ja! És taxi sem volt! (már nem is lesz)

tomajer 2011.09.19. 19:21:53 / # 135557
Itt minden elkel:-) .... amit piacképes áron árulnak. És kössz, hogy berírtad.
fradika 2011.09.19. 19:06:50 / # 135556
Elkelt! (ez gyors volt)
fradika 2011.09.19. 17:28:27 / # 135555
Eladó egy Samsung Pixon M8800 KÁRTYAFÜGGETLEN,karcmentes telefon minden gyári tartozékával! Ár: 25000 Ft !!! (tagdíjfizetés lesz:-) ) Tel : +36-70-5277883 Frekvenciasáv HSDPA + GSM 4 band (global roaming) Telefonkönyv db 1000 Memória MB 200 Memória bővíthetőség T-Flash (microSD) Magyar nyelvű menü Van Flight mode Van Operációs rendszer Nincs Készenléti idő óra 290 Beszélgetési idő óra 4 Súly g 121 Méret mm 108*55*15 Akkumulátor Li-Pol Kijelző pixel WhVGA (240*400) Színes kijelző TouchScreen Színárnyalatok száma db 256k (18 bit) GPRS Van EDGE Van Generáció 3G WAP HTML EMS eMail MMS Van Infraport Nincs Bluetooth A2DP WLAN Nincs HotSpot Nincs Blackberry Nincs Vibra jelzés Van Kihangositás Van Hanghívás Van Hangjegyzet Van Csengőhang letöltés Van Dallamszerk. Nincs Polifonia MIDI MP3 DivX, MP3, MP4a (AAC, AAC+, e-AAC+), WMA Rádió RDS Kamera CMOS Kamera felbontása 8,x Mpixel Video 3GPP formats (H-263), DivX, H-264/AVC, MPEG-4, WMV GPS a-GPS Java 2,x MIDP Push to Talk Nincs RotaS Nincs TV be vagy kimenet only output NFC Nincs Brand SGH Limited Edition Nincs Egyebek Camera geo-tagging, auto-panorama shot, face, smile and blink detection, advanced shake reduction SAR 0,73

Taxi Szekszárd 2011.09.19. 15:59:06 / # 135554
Vállalom, hogy a következő 15 hsz. fikázás lesz: Eladó egy MOTOROLA GM 360-as URH, és egy 1 éves DIGITAXI termo taxióra! 06 20 6111720

hiénakutya 2011.09.15. 16:01:50 / # 135553
Egy hírdetés, 15 fikázás, aztán a fikázás fikázásából is kettő. Tükröm, tükröm...
Rocktaxi 2011.09.15. 02:42:04 / # 135552
Ez csak azért van így, mert alapjáraton feléred a lovat hátulról. :-DD
mármegint 2011.09.15. 01:48:24 / # 135551
avatar
Egy hirdetés, 15 fikázás. Tényleg szánalmas.:-(
törölt felh. 2011.09.14. 22:09:22 / # 135550
avatar
Bocsi. Ez az adok-kapok topic? 32 hozzászólással ezelött volt utoljára kotya-vetye.(3145. hozzászólás) Szerintem legyen Fórum-Adok-Veszek. Vagy menjünk át bokszolni másik oldalra. Lehet támadni, ha nincs igazam.

baupexim1 2011.09.14. 19:35:43 / # 135549
avatar
magunk között szólva, így sem:))
hiénakutya 2011.09.14. 19:25:12 / # 135548
Nem. Lengyel. Vagy román? Nem is tudom, hol gyártják a lacsicsacsit. Mögéd egy két éves gyermeknél termetesebb utas nem fog beférni. :-)))
Bao 2011.09.14. 17:54:16 / # 135547
avatar
Szegény topik! :) Nyithatnátok valami autókereskedős topikot.

baupexim1 2011.09.14. 16:36:33 / # 135546
avatar
és nem kínai:)
hiénakutya 2011.09.14. 16:35:42 / # 135545
A motortól függ. Többnyire tudják az Euro4-et.
baupexim1 2011.09.14. 16:27:55 / # 135544
avatar
akkor a lacetti 2015-ig mehet:) minő öröm
hiénakutya 2011.09.14. 15:23:07 / # 135543
Most nagyon csalódott leszel, Joe, de nincs Mercim. Soha nem is volt. Valószínűleg nem is lesz, mert nem szeretem, sőt, kifejezetten utálom a Mercit. Szép autó (már amelyik), jó autó, de számomra picit teherautós az érzés, mikor a kormányánál ülök. Tehát nincs Mercim, van viszont esztétikai érzékem, meg komfortérzetem. Na most, Joe, tetszik neked, vagy sem, nekünk, taxisoknak az autó a munkahelyünk. A közérzetünket, a hangulatunkat alapvetően meghatározza az, hogy a munkánkat milyen körülmények között végezzük. Sőt, Joe! Még az egészségünkre is kihat, akár hiszed, akár nem. Volt nekem Daciám, Joe, és nagyon szerettem. Jó autó volt, gyors autó volt, kényelmes autó volt, és keveset fogyasztott. De ennek csaknem negyed évszázada, Joe. Akkor, ott rendben volt az az autó, Joe, a legmagasabb színvonalat nyújtotta, amit átlagember elérhetett. Aztán jöttek a Ladák, Joe, mert az első Daciámat porrá törtem, a második meg annyira szar autó volt, hogy elegem lett a típusból. A Lada nagyon jó példa arra, hogyan teheti tönkre egy autó az ember egészségét. Nekem a derekam és a bal vállam bánta a zsigulizást, Joe. Akkor, ott nem éreztem semmit, sőt, még tetszett is az ajtótömítés felől érkező, folyamatos hűsítő fuvallat. Az ülésről tudtam, hogy szar, tudtam, hogy kényelemetlen, mert azt éreztem, kezdettől fogva. De a derékfájósság csak évek múlva jött ki. Aztán jött egy kompakt-kategóriás, olajkályha, Joe, amely életem szerelme, egy hálás, hűséges, odaadó társ. Imádom, mindenemet Neki köszönhetem, és az nem kevés, Joe, hidd el! Ha főzni is tudna, elvettem volna feleségül. De taxinak való soha, egyetlen percig sem volt. Ha mellém ült be az utas, akkor összeért vele a könyököm, ha terpeszkedősre vette az utazást, akkor minden alkalommal térden b@sztam, mikor harmadikba váltottam. Ha mögöttem ült valaki, akkor a térde permanensen a vesémben volt és ez különösen kényelmetlen olyankor, mikor második órája autókázol mondjuk Bécs felé, és az utas már fészkelődik egy ici-picit... Az Istennek sem akartak fogyni Vele a kilométerek, és 100 fölött olyan zaj volt benne, mint egy második világháborús vadászrepülőben. Az iszonyatos zajterheléstől rendszeresen aludtam el autópályán és már 200 kilométer megtétele után is úgy szálltam ki belőle, mint aki épp akkor kerülte meg a Földet. Senki nem tisztelte; letoltak az útról, beszorítottak, bevágtak elém, nem adtak elsőbbséget, és sorolhatnám. Ez az autó 19(!) éven keresztül volt taxi, 22 évesen még utasokat szállított, volt benne 650 ezer kilométer. Összesen háromszor állt meg alattam, ebből egyszer valami taknyot kannáztam bele és azért, kétszer meg azért, mert elmulasztottam kicseréltetni valamit. Jó autó, Joe? A legjobb! Alkalmas taxinak? Nem, nem az, és soha nem volt az. Akkor főtt le szegénynek a kávé, mikor az utasok is rendre kezdték kikerülni. Én tudom, Joe, hogy a plusznál, a sok csöves gecinek, akiket hurcolásztok, végül is tökmindegy, hogy miben ül. Nekik az a lényeg, hogy 7-800 forintnál ne kelljen többet fizetni. Csak én nem azokat fuvarozom. Nem egyszer vesznek ki a sorból, Joe, mert tudják, hogy le lesznek kaszálva, de úgy vannak vele, hogy akkor már legalább érezzék jól magukat és legyenek biztonságban. És hidd el, Joe, hogy van az a pénz, amiért bevállalod, hogy utóléred az eurocityt, ami negyed órája elment, csak ehhez autó is kell! Az is biztos, hogy egy Daciával is el lehet menni Prágába, csak egyáltalán nem biztos, hogy ezt az amerikai utasjelöltek is így gondolják. És amikor egy ilyen hal elúszik, amiből egész hónapra jóllaknál, és a mögötted álló, 618 éves romba ül be inkább, az roppant kellemetlen tud lenni, Joe. A plusznál ilyen problémáitok nyilván nincsenek, ezért nem is várom el, hogy megértsd, miért járok én inkább egy 14 éves romhalmazzal, és nem egy vadonatúj Daciával. Valamit egyébként csúnyán benéztél. Én nem nézem le azt, aki ilyen autót vesz. Az autót magát nézem le, semmire sem tartom. Egy drágább autómodellnek finomabb a kidolgozottsága és minőségibb anyagokból készül. Ezzel együtt, Joe, számomra is lehet, hogy ez a jövő. Picit retro-feelingje van a dolognak, de a visszafejlődésben is benne van a "fejlődés" szó. Nincs 13 millióm, hogy vegyek a jelenlegiből egy újat, nincs 5 millióm, hogy vegyek belőle egy 5-6 évest. Ha lenne, se vennék. Számolni tudsz, Joe? Segítek, jó? Csak az, hogy kitermeld egy ilyen autó árát, havi hetven - száz rongy, Joe. Nem tankoltál, nem ettél, nem ittál, nem fizettél tagdíjat, járulékot, nem mentél el szopatni, gépezni, shoppingolni a Tescoba. Ez csak az autó. Új autó beszerzési ára, átíratva, betaxizva: 13.000.000 Tíz év múlva talán el tudod adni ennyiért: 1.000.000 Különbözet: 12.000.000 12.000.000 : 10 = 1.200.000 1.200.000 : 12 = 100.000 5 éves modell beszerzési ára: 5.000.000 Öt évig használhatod, utána eladod megint csak ennyiért: 1.000.000 Különbözet: 4.000.000 4.000.000 : 5 = 800.000 800.000 : 12 = 67.000 Úgyhogy megnyugodhatsz, Joe. Eztán nem kell kisebbségi komplexusod legyen, ha megállok melletted a pirosnál. Egyforma szutyokban fogunk ülni. De attól az még nem lesz egy jó autó, legyen bár új, és fogyasszon bár 2,4 litert százon. De főképp nem lesz ideális taxi. Attól az még egy román lőcsös szekér lesz.
Oldalszám: 278