Hozzászólások száma: 11025
Ugrás a hírhez Oldalszám: 552
Témakörök > Droszt Híradó > Plus Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
guruló koldus 2010.10.24. 18:39:59 / # 124258
avatar
Ezt az orbitális baromságot melyik IQ.fighter találta ki?? Írjátok le ide a nevét...baromi kíváncsi vagyok!
volántaxis 2010.10.24. 16:10:41 / # 124257
avatar
álltalános=általános (bocs)
törölt felh. 2010.10.24. 13:41:03 / # 124256
avatar
Bao te dolgoztál e másodrendü cégeknél!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

nagyonkedves 2010.10.24. 13:18:19 / # 124255
avatar
max tiszteletbeli kollégád lehetek sajnos :( csak törzsutas kártyával rendelkezem :) sokat beszélgettem viszont az igazi kollégáiddal nekem senki se panaszkodott a régebbi pest-budás felosztásra baromira nem értek hozzá de valszeg jobb lehetett mint az újítás az biztos hogy egyfolytában szól a rádió :) ezt tanúsíthatom :) az a mégolcsóbbtaxis gpses nagyon csendes rendszer biztos beválna nálatok is nehéz lehet ennyi autót kezelni :)
volántaxis 2010.10.24. 13:08:18 / # 124254
avatar
Itt ugyanúgy kirúgják az embert árdrágításért, mint máshol. Biztos itt is van aki próbálkozik, ugyanúgy, mint máshol- De szerintem nem ez az álltalános.-Bár talán jobban meg kellene szűrni a felvételnél az embereket, és akkor talán nem kéne minden héten 4-5 órát etikázni.
exex 2010.10.24. 12:54:41 / # 124253
avatar
Nekem tetszik ez a megosztás, újszerű! Elég lenne a 20 perces kiállás mint régen. Az utas, meg ha különleges igénye van, mint 5000-esből tudjon visszaadni a kollega, vagy 24 órán belül átöltözött, mosakodott kollegát kér azért felárat fizethetne... Egy szakmai kérdés: Nálatok átlag hány méter 1 kilométer? Elég sok megégett utas jön vissza a drágább nagyokhoz, csak ezért kérdem.
785 2010.10.24. 12:52:12 / # 124252
avatar
Drága kollégám! Ez egy szubjektív dolog! Mit is nevezünk gördülékenynek??? Pl tegnap este a kollégák álltak a tutiba 2-en egy 500 fölötti és egy 500 alatti majd dobott egy olyan címet amely az 500 fölötti egyterűvel dolgozó kollégának 3 perc volt és már a címfeldobás a másik csatornán 15 percnél járt!! Mire ő meghallhatta és átkapcsolt nyomot! a válasz: neked legközelebb csak a másik csatornán lehet nyomkodni!!!!! Akkor kérdezném hogy pontosan kinek is jó ez???????? Én is jártam úgy az éjszaka folyamán hogy hallottam a másik oldalt aki nem tudta eladni a JAM pub-ot. illetve a II-ker Trombitás u-át és mégsem nyomhattam rá! Szerintem ez nem éppen segíti a mi munkánkat illetve az utasérdek megint háttérbe szorul!!!!! Ha ez így marad akkor elveszíti a cég azon varázsát hogy bárhova visznek pár percen belül címet tudok felvenni és nem kell üresen vissza gurulnom a kályhámhoz!!!!
törölt felh. 2010.10.24. 12:51:34 / # 124251
avatar
Mindegy!!!!!!! TAXI4. TAXI 2000, MINI TAXI!! IGEN MINDEGY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????
luxbela 2010.10.24. 12:46:37 / # 124250
Mindegy??????????????? NEKED!!
törölt felh. 2010.10.24. 12:44:07 / # 124249
avatar
Bao te dolgoztál e másodrenü cégeknél??????????

törölt felh. 2010.10.24. 12:40:00 / # 124248
avatar
Te irtad fusson be a Volán! Plus. Volán mindegy!!
volántaxis 2010.10.24. 12:26:45 / # 124247
avatar
Eltértünk a tárgytól. Arról van szó, hogy 100000 cím/500főt el kell vinnie egy csatornának. Kicsit a központot kellene feltuningolni, kint pedíg egy csomó lassító tényezőt meg lehetne szüntetni. A régiek még emlékezhetnek. Nem volt 2 perc, meg 5 perc, felesleges a kategória szerinti címkiadás, stb. Ha az utas gyors autót szeretne, akkor azt jelzi. Ha exluzív autót, akkor azt is.

Bao 2010.10.24. 12:23:22 / # 124246
avatar
Nem így látom. Megvolt egy viszonylagos egyensúly. Ez alá ígért rettenetesen a plusz. Nem fogsz tudni nekem mást bemagyarázni. Kívánom, hogy fusson be a volán, már csak azért, hogy a plusz megtudja milyen érzés nekünk.
törölt felh. 2010.10.24. 12:12:10 / # 124245
avatar
Hihetetlen mennyire nem látod át a helyzetet!!Akik miatt remény sincs?Gondolkodj gondolkodj a folyamat kezdetén a Plus egyenlő volt a nullával!!Mely cégek inditották az ár alá menös folyamatot?Azon kollegák akik a pillanatnyi szól a rádió zenecsatorna miatt a Taxi4 ,Taxi2000, MiniTaxi választották, ők a felelösök nem a Plus!!Ök kezdték és most itt tartunk BAÓ.Te dolgoztál e másodrendü cégeknél?
Bao 2010.10.24. 11:36:54 / # 124244
avatar
Akik miatt a 4500-nak reménye sincs semmire.
volántaxis 2010.10.24. 11:03:39 / # 124243
avatar
Pont az az 500, aki ott dolgozik.
Bao 2010.10.24. 00:09:11 / # 124242
avatar
Az 5000 taxis 10%-a ha sajnálná ezt a céget. :)
volántaxis 2010.10.24. 00:03:24 / # 124241
avatar
Miért van az, hogy ha valami jól működik, akkor azt mindíg elbassza valaki.-Állítom nincs a földön még egy ilyen szakma, amit így megnyomorítanak. -Arra nem jött rá senki, hogy a budai címekből fele annyi van mint a pestiekből? -Más. Régen a Volánnál, de talán a Főtaxinál is mindíg vita tárgya volt az egyenlő elosztás. Nem beszélve arról, hogy itt, az összes komálósnak 500 alatti kódja van.-Lesz még itt balhé. Kár ezért a cégért(is).

nagyonkedves 2010.10.23. 23:56:20 / # 124240
avatar
nem is igazságosan akarják hanem gördülékenyen :)))
Bao 2010.10.23. 23:52:44 / # 124239
avatar
Nem hinném, hogy el lehet osztani igazságosan a címeket.
Oldalszám: 552