Hozzászólások száma: 370
Oldalszám: 19
Témakörök > Droszt Híradó > "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
sziszka 2006.08.30. 09:15:16 / # 110710
avatar
Csodák márpedig vannak,és a marcona külső remélhetőleg érző szivet takar;))))))
tomajer 2006.08.30. 09:11:44 / # 110701
A dicsérőt, még el tudom képzelni, de hogy mondatot?!?:-)))

sziszka 2006.08.30. 08:42:01 / # 110709
avatar
Ma optimista hangulatban vagyok,elöbb-utóbb csak kihúzok belöle valami dícsérő mondatot valakiről.:>
törölt felh. 2006.08.30. 08:35:29 / # 110708
avatar
Ráadásul amikor már nem ott dolgoztam és keringtem egyik külsö kerületben cimet keresve megállt melletem és elmagyarázta merre is menjek pedig akor már a konkurenciánal dolgoztam,de én az ilyen embereket sorolom a kollégák közzé.

törölt felh. 2006.08.30. 08:30:51 / # 110706
avatar
Hattomi szó kincse:Hmmmmmm,no coment.

törölt felh. 2006.08.30. 08:28:44 / # 110707
avatar
Rádió Taxis korszakomhoz hozzátartozik igaz már többször emlitettem,hogy a diszpécserekkel kiváloan lehetet együtt dolgozni.Söt számtalanszor elakadtam és segített ki a Béla és a Jankó.Ez a mostani cégemre nem jelemző.Söt amikor segitséget kértem,hogy hol talalható egy bizonyos intézmény a "kollégák" a 3-as csatin segítség helyet inkább azt ecsetelték minek taxizik az aki ilyet nem tud.(Csepeli strandfürdő)

törölt felh. 2006.08.30. 01:45:06 / # 110705
avatar
Nem rossz ötlet, nekem tetszik:-)) A jót értékelni kell, mert különben honnan is érezhetnénk, hogy érdemes így viselkedni? Pont ezért ide is beírom az elmúlt 2 pozitív élményem, hogy itt is legyen nyoma. Megérdemlik azok, akikről szól! [b][i] 1, Lehet nem fog visszajutni a címzetthez, de én mégis erre késztetést érzek és ezért le is írom. Miután Abdul kiszállt és én végre elhagyhattam a helyszínt, átmentem a reklamacsatornára és az ott lévő hölgynek jeleztem a gondom. Mint később megtudtam, Mariannak hívják a kolleginát. Miután végig mondtam a sztorim elengedtem a májkot és vártam a reakciót. Valami hivatalos, sablonos szövegre számítottam, de nem ez történt. Mariann együtt érzett velem és sajnálatát fejezte ki, majd ajánlotta, hogy kicsit fújjak egyet mielőtt folytatom a munkát. Nem is tudja szerintem elképzelni, hogy ilyen felspirázott idegállapotban mit jelent az emberséges hangnem. Köszönöm neki, jólesett. 2,Pali!!! Nem szokásom az ilyen nyílt levél féle, de most mégis ehhez folyamodnék. Tegnap az egyik Rádiótaxis kolléga kisegített engem egy 3asbreaknél technikával, hogy meg tudjam örökíteni az ott történteket, de nem tudta megvárni, amíg elkészülök és kérte, hogy majd valahogy juttassam vissza hozzá a tulajdonát. Ezt csak úgy tudtam megoldani, hogy felhívtam a központot és az egyik telefonos közvetítésével tudtunk összefutni. A 116-os Tomi vette fel a telefont, mind a 3 alkalommal. És itt jön, ami miatt írok. Én a magam részéről a Tomit dicséretben részesítem, mert hajnalban - mind a három alkalommal - az első csörgésre kapta fel a telefont. Tudom, hogy ez a normális, meg azt is, hogy ennek így kell működnie, de ha a pozitív dolgot nem vesszük figyelembe, akkor igazságtalanság lenne a negatívummal ezt tenni. Én a magam részéről elismerésem a jó munkájáért! Köszi, csak ennyit szerettem volna:-)
hattomi 2006.08.29. 22:17:59 / # 110702
avatar
Hmm...

jucus 2006.08.29. 22:13:33 / # 110704
avatar
Köszönöm neked!!!!!!!

sziszka 2006.08.29. 14:47:15 / # 110703
avatar
Sziasztok! Olvasgattam a rádiótaxis fórumot,és mivel Csogu volt olyan kedves,hogy pozitivumot is említett egy központban is dolgozóról,az jutott eszembe,nyissunk egy kedves topicot,ahol ha valaki nagy ritkán elégedett valamelyik központban dolgozóval,ezt legyen kedves,említse meg itt is. Lehet ,hogy én voltam az első,és az utolsó aki ide írt? ;))))))))

Oldalszám: 19