Témakörök > Droszt Híradó > ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
alelölülő | 2018.03.06. 17:22:19 / # 348274 |
Nem tudom, egy fuvarszervező mijókurvannyáért pofázik bele a tarifába, amikor az nem tartozik rá?
Szervezzen fuvart a szabályok szerint és kuss.
Előzmény: #348273 tomajer 2018.03.06. 16:42:14 |
|
tomajer | 2018.03.06. 16:42:15 / # 348273 |
Ott van az alján.
Előzmény: #348272 alelölülő 2018.03.06. 15:49:35 |
|
alelölülő | 2018.03.06. 15:49:35 / # 348272 |
Megjelölhetted volna a forrást.
Előzmény: #348268 tomajer 2018.03.06. 12:50:52 |
|
tomajer | 2018.03.06. 12:50:53 / Módosítva / # 348268 |
Csúnyán eltévedt a Budapest Taxi2018.03.06. Amikor egy cég vezetése rájön, hogy nem versenyképes a többivel, hogy a helytelen döntései sokasága miatt a cég értéke folyamatosan csökken, és lassan, de biztosan elindult a süllyesztőbe, na, itt jön az a rész, ahol egy hozzáértő cégvezető és tulajdonosi kör pánikban orvosolná hibás lépései következményeit. Sőt, aki komolyan veszi magát és az általa irányított céget, az már az első hibás lépésnél változtatna. A Budapest taxinál ezzel szemben az történik, hogy miután a vezetése elkúrt mindent, amit csak el lehet, és szembesült a szakadék szélével, ledobálná a mélybe az őt eltartó taxisokat, hogy puhára essen. (Az írásban a ténymegállapításnak tűnő megfogalmazások természetesen kizárólag vélemények)
|
|
hiénakutya | 2018.03.06. 12:35:33 / # 348267 |
Nem erős.
Viszont gyenge. :-)
Előzmény: #348262 szálka 2018.03.06. 11:50:46 |
|
karika | 2018.03.06. 12:19:30 / # 348266 |
|
Köszi a válaszokat! Ez így már kerek. Ok,de akkor viszont vicces,h ez a két forma az 5000 taxis fölé akar kerekedni érdekeinek érvényesítésében. Illetve az a vicces ,ha mi ezt hagyjuk.
Előzmény: #348265 szálka 2018.03.06. 11:59:23 |
szálka | 2018.03.06. 11:59:23 / # 348265 |
|
Íme a példa, hogy többféleképpen lehet leírni nagyjából ugyanazt.
Előzmény: #348263 cheater 2018.03.06. 11:52:35 |
cheater | 2018.03.06. 11:52:35 / # 348263 |
Az,h az árral mindenki más alá mennének az nem lehetséges. Most még nem, de azt akarja elérni, hogy ez lehetséges legyen. Minden nap egy újabb mondatot csempész bele a taxirendelet általa javasolt módosításába, ez most jelenleg az utolsó változtatási javaslat. Egy éve dolgozik ezen, mint egy sakkjátékos, első lépése arról szólt, hogy egyáltalán hozzáférést kapjon a rendelet változtatásához. Azzal nyitott - ha még emlékszik erre valaki - hogy a fogyatékkal élők kapjanak 30% kedvezményt az utazásokból, mert nekik is joguk van utazni. Már akkor világos volt miért csinálja és mi a végső cél. Konkrétan nem érdeklik a fogyatékkal élők, ez csak egy indok az egyetértés, a támogatás és a média szimpátiájának megszerzésére. És ha már ott ül a tárgyalóasztalnál még pár apró mondatot belecsusszant a rendeletbe, olyat ami eddig nem volt ott: reklám, reptér, fix tarifa helyett maximált ár. Hogy miért ezt az irányt erőlteti valaki - figyelembe véve a jelenlegi helyzetét - azt értem. Elveszítette azonos ár mellett a minőségi versenyt, kezd apadni a cég, már kevésbé mutatnak jól a felmutatható számok a tendereken, egy kiútja van ebből ha lényegesen olcsóbb lesz mint a többiek. Igaz, hogy a taxisok bőrét és megélhetését számolja fel ezzel, de mit érdekli Őt? Ilyen emberekre van nekünk szükségünk? Ilyen hozzáállású emberek fogják nekünk megmondani merre menjünk? A taxispiacot uraló emberek neve felőlem lehet Zeres vagy Vengő, ha az én érdekemben melózik akkor megyek utána - szinte - vakon. De felőlem lehet Ő maga Batman, ha ellenem melózik mindig, minden esetben neki fogok menni. Most azt hiszitek vicc, de halál komolyan mondom, ha ehelyett az ember helyett egy éve egy óvodást ültettek volna a döntnöki székbe pont ugyanide lyukadtunk volna ki. Ennél rosszabb eredményt nem lehet produkálni. Ráadásul az ovis el lett volna napi egy adag fagyival a tengernyi pénz helyett.
Előzmény: #348259 karika 2018.03.06. 10:48:58 |
|
szálka | 2018.03.06. 11:50:46 / # 348262 |
|
Álljon itt válaszként egy fikció: Az összes féregnek a reptér kéne. Ha a féreg erős, akkor visszavonom. A Budapest airportnak nyilván sokkal jövedelmezőbb, ha fuvarszám után nyúlja a lóvét, mint ahogy azt a főtaxival meglévő szerződése rögzíti. Ebből a szempontból mindegy kivel szerződnek, viszont nem érdeke szabadon felengedni minden taxist.
Mindegyik fuvarszervező az új közbeszerzési pályázatra készül. Feltehetően a 6x6 is azért dagasztja a létszámot, mert kiszivárgott olyan infó, hogy a szerződött taxisok száma prioritással bír az elbírálásnál. Bármilyen ár/nokiás doboz belefér...úgyis a taxisok hordják össze a pénzt. Oravecz (háttérben színespityu) ezért tolja a Csertek féle bandát, hogy az azt a látszatot keltve, mintha a taxisokért tenne, először mindenki számára "felszabadítsa" a repteret a főtaxi uralma alól, aztán napi szintű balhékat generálva beláttassa a közzel és a döntési helyzetben lévőkkel, hogy jobb, ha egy cég szolgáltathat onnan. Itt beugrik színespityu a maga pénzével és kapcsolataival... Reklámoztatni senki nem akar, ez a parasztvakítás része. Egyszerűen nem akarnak tarifaemelést. Sőt, visszaállítanák a maximált árat, és onnan elérkeztünk oda, ahol 2013 előtt tartottunk. Lefelé bármennyi lehet, jöhet az Oravecz-féle piachazugság. Ezen csak a taxis tud veszíteni, mindenki más nyerne rajta. Nő a megrendelésszám, mert olcsó(bb) a taxi, mindenki telefonálgatna mert ő törzsutas és igénybe venné a kedvezményt... A fuvarszervezőhöz dőlne a tagdíj, mert a taxis csak ott találna munkát. És azoknak taxisgyerekei akik 2013 előtt küzdöttek, hogy ennek vége legyen, ezzel fognak harcolni 2050-ben. Természetesen ez csak koholmány.....
Előzmény: #348259 karika 2018.03.06. 10:48:58 |
karika | 2018.03.06. 10:48:58 / # 348259 |
|
Segítsetek,mert nem értem az összefüggéseket! Az,h kellene a reptér a bptaxinak,esetleg van egy jó reklámoztatni kívánó cégjelölt az ok. Az miért jó nekik,h az 5000 taxis ellenében ne legyen magasabb a tarifa? Az,h az árral mindenki más alá mennének az nem lehetséges. Akkor?
|
alelölülő | 2018.03.06. 10:02:14 / # 348258 |
Ez az oravec még Szlovákiában vagyonőrködött, amikor itt a pluszosok pörögtek ezerrel 150-ért. Világító hibajelzőkkel a műszerfalon, mert a sok bevételből a kocsit se tudták rendben tartani.
|
|
focilabda | 2018.03.05. 19:44:03 / # 348257 |
Mert nem is érti amit ír.
A kapor 😃
Előzmény: #348253 szálka 2018.03.05. 18:37:17 |
|
focilabda | 2018.03.05. 19:41:59 / # 348256 |
Akkor buzikám mutass példát!Igen jelentős költség vagy a taxisnak! Jár élen a jó példával. Csökkentsd a tagdijjat, add vissza a kauciót, ne szedj a pénztárban korrupcióra használt pénzt!!Oraveckém! Járj elől a jó példával!
Előzmény: #348244 cheater 2018.03.05. 14:18:28 |
|
szálka | 2018.03.05. 18:37:18 / # 348253 |
|
Cheater minden sorával egyet lehet/kell érteni. Ezt az Oraveczet pedig úgy kéne felrúgni az égbe, hogy sose essen le.
De miért hiszi egy taxis (kapor) hogy majd az egyik cégnél fix tarifa lesz, a másiknál meg maximált.........egyre reménytelenebb ez a szakma.....legalábbis a szereplők benne.
Előzmény: #348250 tomajer 2018.03.05. 18:20:07 |
tomajer | 2018.03.05. 18:19:47 / Módosítva / # 348250 |
A történelem ismétli önmagát ... és a történelem nem ismerete nem ment fel, a hibázuás lehetősége alól.
Cheaternek qrvára igaza van. Egy agyament, a szakmáról mit sem tudó nímand, játszik velünk oroszrulettet, és még okosnak is hiszi magát :-(
Előzmény: #348249 szálka 2018.03.05. 17:17:29 |
|
szálka | 2018.03.05. 17:17:30 / # 348249 |
|
Előbb gondolkodni, aztán írni..........
Előzmény: #348248 kapor 2018.03.05. 17:12:47 |
kapor | 2018.03.05. 17:12:47 / # 348248 |
|
Ha a fix tarifa alatt dolgoznának akkor minden taxis elmenekülne, átmenne máshova és lehuzhatják a redőnyt.
|
cheater | 2018.03.05. 15:53:32 / # 348246 |
Amikor egy cég vezetése rájön, hogy nem versenyképes a többivel, hogy a helytelen döntései sokasága miatt a cég értéke folyamatosan csökken és lassan, de biztosan elindult a süllyesztőbe.. Na itt jön az a rész ahol egy hozzáértő cégvezető és tulajdonosi kör pánikban orvosolná hibás lépései következményeit. Sőt, aki komolyan veszi magát és az általa irányított céget az már az első hibás lépésnél változtatna. A Budapest taxinál ezzel szemben az történik, hogy miután elqrt mindent amit csak el lehet és szembesült a szakadék szélével, ledobálná a mélybe az Őt eltartó taxisokat, hogy Ő puhára essen. Ezt tessék szó szerint érteni, jelen pillanatban ez zajlik most. Miután szembesült azzal hogy nem ért hozzá, sejtelme sincs erről az egészről, az sem okoz nála pánikot. Eszébe sem jut tükörbe nézni és megjelölni magát mint felelőst. Ehelyett azt mondja magának: most összecsaptak a hullámok, de nem gond, eltöröltetem a fix tarifát, ezentúl a Budapest taxi jár 100Ft/km-l és annyi megrendelésünk lesz mint még soha. Ennyi, diplomával a zsebében ezt találja ki az az ember aki meg van bízva a taxispiac egy - jelenleg még - fontos szereplőjének a vezetésével. Máshol ezért a munkáért a fejét veszik. Nonszensz. Nonszensz a fenti a hozzáállás, nonszensz hogy nekem a kis taxisnak azért, hogy ezt a sz@r melót többé-kevésbé békében végezhessem fórumokon kell politizáljak nap mint nap, hogy megállítsak futóbolondokat akik úgy nőnek ki a földből mint a gombák. Ezzel kell b@sznom az időm, hogy ilyen nyomik folyamatos baklövéseire hívjam fel a többiek figyelmét és végeláthatatlan vitákba kell belesodródnom másokkal, hogy bevédjem a saját munkám. Ráadásul ezek a futóbolondok áradnak folyamatosan, nincs vége, mindig van egy új szereplő aki egyetlen tollvonással akar belőlünk 100 milliót rántani. Igaz, hogy az a mi kis közös pénzünk, de Ő jön és ezt a sajátjának tekinti. Amit ráadásul mindenféle érdemi munka nélkül egyetlen tollvonással szerezne meg. Mert Ő úgy gondolja, hogy neki ez jár. Mindez a mi bőrünkből jár neki - az Ő elképzelése szerint. Hát csinálja meg Ő! Ebben senki nem gátolja meg - csak a matematika. De hát mit érdekli Őt a matematika.... ha nem érdekli, bizonyítsa be. Vegyen 600db autót, tegyen rá alkalmazottakat, aztán hajrá 100Ft/km díjjal nyomuljon a városban. Ő lesz magasan a legnépszerűbb cég a városban, az utasok ódákat zengenek majd róla. Annyira fogják szeretni hogy nagyon és annyi megrendelése lesz, hogy sose volt még ennyi. Ráadásul a cég alapjai már megvannak, hisz nem is kell 600 autót vásárolni, csak 567-et hisz 33db mercedes már ott várakozik a nagy lehetőségre a garázsban. Csinálja ezt..? Dehogy. Mit csinál ehelyett? A taxisok bőrén és pénzén vállalkozik. Mindent áthárít a taxisra, ezen természetesen Ő gazdagodik és természetesen Övé a jog, hogy ezt az egészet organizálja. Ez az arrogancia csúcsa, ennél hatékonyabban már nem lehetsz szociopata. Kezdjük az elején: a gyereknek egy forintja nincs, a taxisok vigyenek be tagdíjat és vigyenek be kauciót hogy feltöltsék az Ő zsebét amiből majd Ő tud gazdálkodni és uralkodni azokon a taxisokon akik neki kölcsön adtak. Ami olyan kölcsön, hogy lehet a szerződés szerint nem is kölcsön, igy nem is biztos, hogy visszajár. De miután ez is elfogyott és ez a pénz is kevésnek bizonyul, akkor jöjjön egy újabb tollvonás és - miután már a taxisnak pénze nincs - feléljük a taxis vállalkozását és az abban rejlő pénzt. Az is az Övé, ezt a vállalkozást is a sajátjaként kezeli. Összegezve, a kérdés és a válasz.. mit akar Ő? A taxis vállalkozásából gazdagodni. Újabb kérdés és a hozzá tartozó válasz... ez hülye? Válasz: Igen, ez hülye.
Előzmény: #348244 cheater 2018.03.05. 14:18:28 |
|
cheater | 2018.03.05. 14:16:53 / Módosítva / # 348244 |
Tartaná a tarifát a Budapest taxi. Oravecz Nándor szerint a hatósági ár lehetne maximált ár is, amitől lefelé el lehetne térni..
|
|
kojak | 2018.02.28. 18:39:44 / # 348138 |
|
A mi nagy büszkeségünk ez a csertek veres vegyes páros. Mindazonáltal tényleg felháborító a táblázásos fuvarok kivitelezése és az utasok sétáltatása vagy várakoztatása.
Előzmény: #348118 1taxista 2018.02.28. 07:23:42 |