Felhasználó hozzászólásai
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2010.07.23 15:02
Szia Laci! Egy-két gondolat az általad leírtakhoz. Tutiba kell állni, mert a szintén batyussal másként nem tudsz megküzdeni, de ez csak elmélet, nem értek hozzá. A megégésekkel kapcsolatban ismét leírom, mont már megtettem egy párszor, jelképes összeget rá kell írni az uras számlájára, és legközelebb kifizettetni. Ha komolyan igénybe szeretné venni a szolgáltatást, akkor ki foglya fizetni. Ha pedig nem , akkor el fog szokni tőlünk, mint ahogy azért nem urazik velünk, mert mást, olcsóbbat, gyorsabbat választ. Ezzel nincs bajom, csak a döntéseinek legyenek következményei. Így nem vesznek komolyan minket, velünk ezt meg lehet csinálni. Ha a vezetőségnek érdeke lenne, akkor tennének ellene egy belső szabályzással.
Más.
Valóban több türelem kell mindkét oldalról, de akkor el kellene fogadni az utcán dolgozók ésszerű javaslatait, vagy legalább meg kellene vitatni őket.
Igen, lehet kísérletezgetni, de amikor 340 forintos üzemanyaggal jársz, akkor nem kéne növelni a költségeidet, mikor lenne mód a kompenzációra (meghiúsulás esetén nem jár cím, menj vissza a tutiba, küzdj meg érte), miért téged büntetnek, amikor, ahogy írtad egyikünk sem tehet róla, akkor miért te kerülsz hátrányos helyzetbe?
Ezekre a kérdésekre is kellene választ találni.
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2010.07.22 20:41
Igen, de ne azért, hogy ismét a régi legyen, hanem az etikai bizottságot váltsák le közkívánatra.
Ha el már rászánnák magukat, nem kéne messze menni, talán a saját rádiójukkal kellene kezdeni. Nem csípné az emberek szemét, ha nem lennének ennyire éhesek.
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2010.07.21 21:15
Hali! Nem csak a Te agyadban mem jön össze, ezt már mások is észre vették, a számok alapján, minden 7. percben le kellene mondani egy címet.
Arra azért kíváncsi lennék, kapnak-e a diszpécserek prémiumot, és ha kapnak mi után, mert ha felvett cím mennyiség elérése után, akkor érdemes lenne megnézni a központba befutó hívások számsorát, fogadok némely szám többször szerepel rajta egymás után. A VB döntő után pl. Andi mondja, "száz rendelés van előttem, nem viszitek a címeket" most ehhez képest percekig meg sem szólalt, ha húsz rendelést kiadott, sokat mondok, a kiadott címek 80%-án megégtek, mert nem várták meg a kocsit. Lehet íg yis csinálni, csak ilyenkor érzi az ember ferleslegesnek a kint létet, mert dolgozni szeretnénk.
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2010.07.21 20:59
Hali alvóügynök! Nem népvándorlás lesz, csak elvándorlás. Szombaton, a 900-nak volt megjegyzése a csatornán. Ha hallottad, tudod, nem volt rá válasz, csak nagy kuss a kezelőtől, és az etikások sem reagáltak rá. Megjegyezte, mindig csak ugyabazok a kódok ismétlődnek,vesznek fel címeket, érdekes, nem? Ezektől csak megörökölni lehet a címet, de mivel kevés a cím, a batyusok vissza érnek kedvenc helyükre. Más pedig ne gondolkodjon a túra-hátizsák felvételéről, mert vele fognak példát statuálni, hiszen ez egy családi vállalkozás. Arra leszek kíváncsi, lesz-e olyan akinek elszakad a cérnája, és tettlegességre vetemedik, sokan már nem állnak messze ettől. De inkább kilépnek, és hagyják levében főni a többit. Valaki régebbi hozzászólásban írta, pedig a tisztességesebbje van többségben.
A cég vezetése semmit nem tesz annak érdekében, hogy picit is jobban érezzék magukat az itt dolgozó emberek, (nagy rádiók, nagypályázás,tagdíjkedvezmény ha javíttatsz, vagy beteg vagy, tagfenntartói, ha egy hónapig nem akarsz dolgozni),pedig ez esetben talán még helyeselnék is a hozott döntéseket. A droszt ismételt kibővítését kénytelen volt megtenni, mert összegyűltek az aláírások. Sebaj, terjed a rossz hír akkor is, ha nem terjesztik.
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2010.07.16 15:49
Hello t. Mindenki
Csatlakoznék az előttem szólóhoz, beszélj vele, ha tisztázni akarod a vele kapcsolatos dolgokat.
Részemről fontos problémának látom a felesleges 15 perces címen állásokat, ha a központ ennyit ígér az utasnak, biztos nem várja meg, mert az olcsóbb taxik 5-10 percen belül címre érnek.
Tennék az ellen is, hogy ne nézzenek hülyének a megrendelők, miután 15 percet vártál, és elengedtek, rendel egy másik taxit, hogy ne kelljen a várakozást kifizetni, és kap autót.
Ha az utas nevére, telefonszánára ráírható lenne csekély 800 forint, az ilyen típusú várakoztatásoknál, akkor a megrendelők kicsit komolyabban vennének minket.
Megjegyzem, a ráírósdi bizonyos kollégáknál központilag működik.
Lehet, hogy két - három hétig kicsivel több munka lenne a központban, de nagy összegű pénzben lefogadom, 1 hónap után eltűnnének ezek a rendelések.
Nem utolsó sorban a cég költségei is csökkennének, nem kellene folyton visszahívni ezeket az utas-jelölteket.
Kérdezem, ezek az emberek fognak ragaszkodni a cégünkhöz?