Név
Becenév acpt.ltd
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

:D LOL! A naggyon király _fekete_ Zóna taxik, amikor a "transzfer-szolgáltatók" nyomnak egy kövéret, és kidobják a fekete felhőt hátra :D A múltkor a 2B-n térdelt le egy _fekete_ Zónás "kályha" éppen utasfelvétel előtt... ..azt a bűzt, ahogy a gázolajszag elöntötte a terminál parkolóját... Egyébként ébresztő: A diesel motorok a korom kibocsájtás miatt a leginkább környezetszennyezők, tökmindegy, hányas euro besorolásúak. A koromszemcsék ugyanis lerakódnak a tüdőben és rákkeltő hatásúak. Ennél egy fokkal jobb/zöldebb a benzines erőforrás, sokkal jobb/zöldebb a gázos autó, és nyilván majd a jövőben az elektromos autók lesznek a legjobbak 0 emisszióval. Nem minősítem a cikk íróját, már megtette saját maga.

Téma: Tele 5-ösök tutija... /pont nekünk ne lenne?:-) /

Hozzáadva: 2010.09.19 11:21

Sziasztok! A T2000-nél is tele a pohár. Van ott rendes tarifa, csak ezt a tavaly nyár előtti "hűsítő akciót" kellene törölni. Minden további normális tarifa rendesen benne van az órában, még órát sem kell állítani, csak azt mondani, hogy eddig tartott az akció Kedves Uraim, és ne tovább, mától (holnaptól) a 3-as tarifa nincs használatban. Nagyon remélem hogy hamarosan ott is terítékre kerül a kérdés, mert ez egy teljesen normálisan működő cég volt (nem 150-el szerzett egy év alatt gigantikus piacot) csak a válságra hivatkozva, ugye... Most ugyanaz van mint a TaxiPlus-nál, 14-17 óra meló (de tudok olyat is aki 30-40 órákat melózik folyamatosan, aztán alig lát amikor hazafelé viszi a gépet) és ez nem járható út, az biztos. Mellesleg jó meglátás, kiautózzuk a gépből a tartalékot, és nem lehet karbantartani, előtakarékoskodni a következőre. Ez az állapot tarthatatlan hosszú távon, és ha másképp nem megy össze kell nyomni a címre, hogy ráébresszük a Kedves Fuvarszervezőt, hogy nem rabszolgák vagyunk, hanem vállalkozók, akik jelentős pénzért vásárolnak címeket a Cégtől. A Cég meg legyen ügyes, és szerezzen címet marketinggel, de ne úgy hogy 30%-al alákínál a konkurenciának, mert sem az adót, sem a TB-t, sem az üzemanyagot sem az autót sem mást nem kapunk 30%-al olcsóbban, csak azért mert van egy ilyen remek "never ending story" akció. Öreg taxisok még emlékeznek arra, hogy anno amikor 150 Ft volt a tagdíj, akkor kb 15e Ft volt a tagdíj. Most meg 65e + 6 Ft kártyalehúzó díj, vagyis a legdrágábban vásárolható fuvarokat visszük (majdnem) a legolcsóbban. Jelentős feszültség van a T2000-nél is, csak kifelé nem látszik. Ha tisztességes munkával akar valaki itt pénzt keresni, akkor a 24-ből 17-et az utcán tölt. Ez nem normális állapot. Most hogy a Taxi4 megmutatta hogy van eszközünk a tarifazuhanás megállítására, jogunk, és kötelességünk élni is vele.