Név
Becenév dz
Honlap www.hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Tévedsz, nem ismer, ha ismerne nem tévesztene össze senkivel. Már csak azért sem mert én kizárólag a saját nevemmel írok, miután a véleményemet bátran vállalom, bárhol bárkivel szemben!
Kedves Tamás! Szerintem Te pontosan tudod mi történt, csak ködösítesz. Tőled még el is fogadom, mert Te ilyen vagy, a tényfeltáró újságírás soha nem volt az igazán az erősséged és ezt nem most hallod tőlem először. Azt sokkal inkább különösnek tartom, hogy a csütörtöki érdekegyeztető tárgyalásról sem Apuka, sem Málna nem adott tájékoztatást az információra éhes olvasóknak, pedig azt hiszem nem telt el eseménytelenül az a 8 és fél óra amit a KÖZÖS anyagok összeállításával töltöttünk. Nem az én tisztem ide leírni, hogy mi minden történt és milyen körülmények között sikerült KÖZÖS álláspontot kialakítani a rendelet tervezettel kapcsolatban, azt a három különvéleményt leszámítva, amelyet a TGFSZ képviselői megfogalmaztak, és amelyeket korrekten meg is jelenítettünk az anyagban. Nem írom le, hiszen tőlem Ti úgysem fogadnátok el, hogy a több mint 30 észrevételből, amely a TGFSZ anyagában található mindössze három tér el a többi érdekképviselet álláspontjától. Úgy gondolom, hogy annak mindenki örülhet és bizakodásra adhat okot, hogy ilyen széles körben sikerült KÖZÖS álláspontot kialakítani az érdekképviseleteknek. Az roppant sajnálnám, ha ennek ellenére a TGFSZ mégis külön véleményt fogalmazna meg és juttatna el a minisztériumba - ismét hiteltelenné téve ezzel valamennyi érdekképviseleti megnyilvánulást - ahol ezt természetesen azonnal fel is használnák saját céljaik elérésére.
Azok a kérdések, amelyeket írásodban feszegetsz - ki kit képvisel, milyen felhatalmazás alapján, stb.) - igen érdekesek. Erre egyszerű válaszom van, aki nem hajlandó egyetlen érdekképviseleti szervezethez sem kapcsolódni (kamara, érdekképviselet, szakszervezet, kiteszi magát annak, hogy az őt érintő kérdésekben az ő bevonása nélkül születnek döntések. Azt vissza kell utasítanom, hogy a készülő rendelettervezetről nem tájékoztattunk senkit! 2009. novemberében Szegeden az MKIK szervezésében konferencia volt a témában, 2010. novemberében újra. Ekkor a sajtót is tele kürtöltük ezzel az anyaggal. 2009-ben a Taxisok Világában (amely a fuvarszervező irodák döntő többségében hozzáférhető a kollégák számára) számos cikk jelent meg a témában és a javaslataink is szerepeltek. Még ennél is korábban fórumot tartottunk a taxis kollégáknak a TFTSZ akkori elnökével Tamás Miklóssal, arról mit nem tesz meg a Főváros a javaslataink ellenére a taxis szakma rendbe tétele érdekében. (a TGFSZ mostani alapítói közül is voltak ott néhányan...) Mit kellett volna még tenni az egyébként érdektelen taxisok bevonására? Mindenkit felhívni egyenként és megkérdezni a véleményét? (valaki pont ezért szólta le BP-t)
A szakamaiság továbbra is hiányzik a beírásokból, maradt a másik mocskolása, rugdosása! Nekem valamiért úgy tűnik, hogy azokat az anyagokat, amelyeket Tomajer ide másolt egyikőtök sem olvasta el, vagy ha el is olvasta nem elég figyelmesen. Miből gondolom, anélkül, hogy bárkit lenéznék közületek: - a rendelet tervezetet nem az érdekképviseletek kezdeményezték, nem is érdekképviselőként vettem részt jómagam az előkészítésben, csupán mint a taxi területén dolgozó személy, - a táblázat, amelyet összeállítottam, jól mutatja, hogy a javaslat, amelyet 2009-ben az érdekképviseletek tettek, tartalmazza a létszámkorlátozást, a fix tarifát, a drosztok rendjének szabályozását, és a szigorú ellenőrzés kérdését, - a kormányrendelet tervezet ezeknek a problémáknak a megoldására nem alkalmas, nem is lehet, miután feladata a korábbi , még a '80-as években készült minisztertanácsi rendelet aktualizálása, amelyben ezek a kérdések nem szerepelnek, nem szerepelhetnek, - ebben a tervezetben, amelynek előszavát én is most láttam először és azt az előterjesztő készítette (vezetői összefoglaló)a pályára kerülés - és ott maradás - feltételei vannak leírva. Kétségtelenül új motívum, hogy a pályán lévőknek is vizsgázni kell öt évente annak érdekébe, hogy az engedélyüket megtarthassák. Ez egyébként az EU-ban - így Magyarországon is - a közúti áru és személyfuvarozókra érvényes, tehát létezik ilyen más szakmában is. Igaz, hogy az EU-ban taxisokra általános érvényűen nem, ezért mi sem támogattuk az előkészítő munka során ebben a formában, csak úgy, hogy tanfolyam legyen vizsga kötelezettség nélkül, - hogy miért kell a szigorúbb vizsga a pályára lépőnek, azért, hogy ha már a döntéshozók a létszám korlátozást a mai napig nem támogatják az AB határozatára hivatkozva, (benne van a vezetői összefoglalóban) legyen egy természetes gát a beáramlásban, - a rendelettervezeten túlmenően egyébként több mint két éve bombázzuk a Fővárost, hogy a saját területén a taxiállomás férőhelyekre hivatkozva vezessen be létszám korlátozást és ezt követően határozzon meg fix tarifát, nem nagyon akarták eddig felvállalni, csak az időhúzás ment másfél évig. Az új csapatnak meg - úgy tűnik - nem ez az első feladat, amit meg kell oldania. Egyébként meg várják az új kormányrendletet, hogy ahhoz igazíthassák a fővárosi szabályozást, - az érdekképviseleti munkáról meg csak annyit, hogy mindenki tisztában van azzal, hogy ez nem hálás szerep, mert olyat kitalálni, ami mindenkinek jó egy olyan piacon, ahol most senkinek nem jó, lehetetlen. Tehát garantált az ellenség gyűjtés, de és ezt régóta vallom, ha nem történik semmi drasztikus változás, ami kétségtelenül áldozatokkal fog járni, lassan mindenki "éhenhal" a szakmában.
Szevasz Lali! Igazán kemény csávó vagy jól beszóltál ennek a Bősznek! Igaz, hogy szerintem fogalmad sincs arról, hogy kicsoda, mi csinál, és mit tett az elmúlt években a taxisokért, de Te legalább ezzel a beszólásoddal elérted, hogy a haverjaid elégedetten csapkodják a combjukat a monitor előtt ülve. Én ne vágynék ilyen sikerre, csak arra, hogy a sok okos "topic-szájhős" közül írja már le valaki a frankót! Mit tenne annak érdekében, hogy a taxisok jogos elégedetlenségére gyógyírt találjanak a döntéshozó politikusok. Mi a megoldás arra, hogy mind a 6000 budapesti taxis jól menő vállalkozóvá váljon? Vagy talán nem kell mind a 6000? Évekkel ez előtt Csogu az unszolásomra nyitott egy topicot "Ilyenek vagyunk..." címen, azzal a céllal, hogy ott valóban értelmes, személyeskedéstől mentes szakmai vita legyen. A topic érdektelenségbe fulladt, mert itt ez a párbeszéd fajta nem divat. Itt a másik fikázása, sárba döngölése, az örök sírás, és a mindenki más hibás csak mi nem a sláger. Ezért is hagytam fel azzal évekkel ez előtt, először csak azzal, hogy írjak, később már azzal is hogy olvassam ezt a lapot. Most is csak azért vettem a kezembe a klaviatúrát, mert bántja az igazságérzetemet, hogy olyanokról és olyasmikről mondanak itt egyesek sommás ítéleteket, amiről fogalmuk sincs. Én a magam részéről adnék még egy esélyt arra magunknak, hogy az értelmes gondolatok kerüljenek előtérbe, és, hogy mindenkinek legyen lehetősége megismerni az elmúlt évek alatt végzett érdekképviseleti munkát. Igaz sok esélyt nem látok erre, miután az elmúlt két napon - mióta Tomajer feltette a szakmai anyagokat - értelmes menyilvánulást a támában nem látta, de hátha... Én állok elébe!