Felhasználó hozzászólásai
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.12.04 17:17
Szerintem nem is a taxi társaságoknak kellene bízni a változásban. A taxisoknak kellene a változás. Az azért mindenképpen abszurd, hogy az üres taxik mennek egymással szembe az utasokért.
A telefonszám tulajdonosok pedig élik világukat.
Igaz ez a reptér és a város vonatkozásában is.
Minden társaság beszedi a tagdíjat, működtet egy oszd meg és uralkodj rendszert, és onnantól neki mindegy.
Észrevehetné már a taxis társadalom, hogy ugyanazok a személye a vezetők ( egy-két változással) és 20 éve nem történik semmi.
Az azért jó lenne, ha valaki el tudná magyarázni, hogy mit keres egy taxitársaság élén egy kiszuperált rendőr, és volt magas beosztású BM. tisztek, továbbá több " jól működő"-t taxi társaság prominens személyisége az Antal Úr, hogy lesz a ferihegyi pályázat tanácsadója, és láss csodát!, a jó tanácsokért a BKV vezérigazgatói széke a jutalom. Ilyet még szerintem nem látott a világ! Le tudtunk süllyedni egy banán köztársaság szintjére, és ez nem tünik fel senkinek. A tisztelt Havas Úr is pénzért szeretne a taxisokról könyvet írni, úgy látszik nem elég jó neki ez a való világ story.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.12.03 18:57
Tisztelt Fotó!
Olvasgatom már néhány hónapja ezt a fórumot, látom nagy energiát fektetsz a Zóna Taxi lejáratásába.
Én mint öreg taxis adnék neked egy-két jó tanácsot! Láttam már ezt-azt, és nem hiszem, hogy ez a célra vezető stratégia. Az írások zöme, nem tartja jónak a jelenlegi ferihegyi helyzetet, és taxisok meghatározó része azt gondolja, hogy nincs megnyugtatóan rendezve a fenti témakörben a taxizás.
Meglátásom szerint egy átgondolt Média ( TV, újság ) támadás, érdekvédelmi támogatással sokkal hatékonyabb lenne, mint a jelenlegi lejárató kampány. Erre már sajnos nem figyel oda senki, és nem kapnak kellő nyilvánosságot az anomáliák. Célszerű lenne a kiírt pályázattal összehasonlítani a megvalósult rendszert.
A nyilvánosság elött szembesíteni a pályázat kiíróit, az akkor megfogalmazott elvárásaikkal, és a kialakult helyzettel.
Néhány példát említve:
Meg kell szüntetni az utasok megkárosítását!
Egységes gépjármű park! (maximum 4 típus)(NEM GYÁRTMÁNY)
A Gépkocsikról szervíz naplót kell vezetni, és minden munkába állás előtt ellenőrizni kell a gépkocsikat.
A gépkocsivezetők nem dolgozhatnak a törvényes munkaidőnél többet!
Idegen nyelvtudás kötelező!
Minőségbiztosítási rendszert kell alkalmazni!
Bank kártya elfogadás!
Szerepelni kell a taxiórákba a bevételeknek!
....és még had ne soroljam. Gondolom én ezekről kellene néhány példán keresztül elszámoltatni az Urakat, a "nagy" nyilvánosság előtt, és akkor már nem is lenne érdekes az urak személye. ( Samu, Veres, Erdei)