2006.12.13.
A Zóna taxival nemcsak a Budapest Airport, hanem az utasok is elégedettek. A nyáron életbe lépett új rendszerben minden 10 ezredik fuvar után érkezik panasz a repteret üzemeltető céghez. Szerintük ez az arány európai szinten is figyelemre méltó. A taxis társaság azonban több kötelezettséget nem teljesített, például nem készült el időre a weboldala és az adatbázisuk sem volt friss. Ezért kell most kötbért fizetniük.
Szollár Domokos szóvivő, Budapest Airport Rt.: "A viszonyunk korrekt, a kötbér kifizetés azonban az muszáj, hogy legyen, hozzáteszem egyébként, hogy a kötbért azt nem mi Budapest Airport róttuk ki, hanem az ún. értékelő bizottság, az értékelő bizottságba pedig a Zóna is delegál tagokat, a Budapest Airport is delegál tagokat, de van egy független elnök, aki végső soron el tudja dönteni, az ügyeket és mind a két esetben úgy döntött, hogy szükség van erre a kötbérre."
A reptéri viteldíj azért jóval olcsóbb a Zónánál, mert fuvart csak ők vállalhatnak Ferihegyen. Az újabban éjszakánként ismét felbukkanó taxis hiénák pedig sok kárt okoznak nekik. Állítják: szolgáltatásaikkal az utasok elégedettek.
Veres István szóvivő, Zóna Taxi Rt.: "Nemcsak, hogy elfogadták, hanem alapvetően a hotelek, illetve a cégek elég nagy megrendeléssel kívánnak partnereink lenni a 2007-es évben, ez a szolgáltatás, hogy az utazás megkezdése előtt pontosan tudom, hogy mennyibe kerül a fuvardíj, európai szinten is az utasokat, mondhatnám, hogy lenyűgözi."
A 2-es terminál érkezési oldalán egyébként elhelyeztek egy olyan táblát, amely nem engedélyezi más taxisok behajtását. Ez azonban nincs benne a Kreszben, így a rendőrök - ennek alapján - nem tudnak fellépni a hiénák ellen. A Budapest Airport szerint azonban egy ilyen tábla nem ütközik semmilyen jogszabályba.