2007.10.13.
Siófoki Fürdőegylet-Turisztikai Egyesület.
Az egyik ilyen új rendezvény a Hé, taxi! címet viseli majd, és egy, több tízmillió forintos költségvetésből megvalósuló taxisfesztivált takar. Az egyesület arra számít, hogy a június közepére tervezett egyedülálló eseményen három-ötezer taxis jelenik meg Siófokon.
Az áremelések hatása már a népszerű wellness szállókban is érzékelhető
Új, egységes arculatot készíttet Siófoknak a tavasszal újjáalakult Siófoki Fürdőegylet-Turisztikai Egyesület. Ennek keretében arculati kézikönyvet dolgoztatnak ki, amelynek készítőjét közbeszerzési eljárás keretében választják ki. A fürdőegylet új szlogent is kitalált a városnak. A Siófok, élmény télen, nyáron jelmondat óriásplakátokon is megjelenik majd.
– Főleg a belföldi piacon szeretnénk még markánsabban megjelentetni a város minőségi szolgáltatásait. Ennek érdekében olyan eseményeket találtunk ki, amik nemcsak az egyébként is itt nyaralókat szórakoztatják, hanem nagyobb tömegeket vonzanak a városba – mondta Hoffmann Henrik, az egyesület elnöke.
Az egyik ilyen új rendezvény a Hé, taxi! címet viseli majd, és egy, több tízmillió forintos költségvetésből megvalósuló taxisfesztivált takar. Az egyesület arra számít, hogy a június közepére tervezett egyedülálló eseményen három-ötezer taxis jelenik meg Siófokon.
A Fürdőegylet megalakulásakor azt tűzte ki célul, hogy az országban elsők között valósítja meg a turisztikai desztinációs menedzsment modellt, aminek lényege, hogy az egyes idegenforgalmi szolgáltatók egységesen népszerűsítik Siófokot, mint idegenforgalmi célállomást. Ennek a törekvésnek a részét képezi a közös siófoki internetes portál középpontba helyezése, ami a jövő szezonban idegenforgalmi webáruházként működik majd.
Kevesebb a vendég a wellness szállókban
A Fürdőegylet tervei az idei őszt és telet nem érintik. Az utószezon tapasztalatai azt mutatják, hogy a kiskereskedelemben tapasztalható áremelések hatással vannak a városban található wellness szállók forgalmára. Az egyik négycsillagos hotel vezetője úgy fogalmazott: látszik, hogy elfogyott az emberek pénze, mert az előző évekhez képest jóval kevesebbet költenek. A város legnagyobb wellness hoteljében azt mondták: idén ősszel nem tapasztaltak a vendégforgalomban olyan dinamikus növekedést, mint az elmúlt két évben.
Kolumbán Tünde
Sonline.hu