2007.01.04.
Az új fejlesztésű 62 S modellel a négy éve új életre kelt Maybach luxusmárka immáron egy negyedik változattal egészíti ki kínálatát. A megnevezés S betűje (Spezial) arra utal, hogy a Maybach-mérnökök igényes vevőik számos kívánságát valósították meg a sindelfingeni manufakturában.
Az eredmény az egyedülálló menetkomfort, amelyet különösen az új highend-luxuslimuzin nagyvonalúan kialakított hátsó utasterében található üléseken helyet foglalók élvezhetnek, és egyúttal a fölényes motorteljesítmény. A 612 lovas továbbfejlesztett, erőteljes tizenkét hengeres motorjával az új 62 S modell a világ legerősebb, szériában készült sofőrös limuzinja.
A Maybach új zászlóshajója 2006 novemberében a pekingi „Auto China 2006“ nemzetközi autókiállítás keretében ünnepli világpremierjét. Ezzel a luxusmárka egyúttal h ighend-luxuslimuzin nemzetközi kínálatát is tovább bővíti. A Maybach 62 S elsősorban sofőrrel lebonyolított utakra került kialakításra, és így térkínálat, komfort és dinamika tekintetében a legmagasabb igényeknek felel meg.
Különösen szembetűnő a módosított front új kialakítású, erőteljes vonalvezetésű hűtőmaszkjával, az új 20 hüvelykes küllős kerekek, valamint a lámpák megváltozott dizájnja. A korábbi 57 S modellhez hasonlóan az új Maybach 62 S is monochrom kivitelben készül, a csupán e típusok számára fenntartott fekete, illetve ezüst színárnyalatú luxus fényezéssel. Újdonságként, kívánságra az ügyfelek egy új, gyöngyházfényben csillogó fehér extra-színváltozatot is választhatnak.
Minden szituációban számíthat a sofőr a Mercedes-AMG fejlesztésű V12-motorra. Teljesítménye 62 lóerővel haladja meg a Maybach 62 modellét. A Maybach 62 S tizenkét hengeres motorjának teljesítménye hatliteres lökettérfogatával a biturbó-feltöltésnek és a víz-töltőlevegő-hűtésnek köszönhetően 450 kW/612 lóerő. 1000 Nm maximális nyomatéka (elektronikusan korlátozott) 2000 és 4000 fordulat/perc közötti széles tartományban áll rendelkezésre. Ezáltal a motor állandóan olyan kimagasló teljesítmény-tartalékkal rendelkezik, hogy bármilyen közlekedési szituációra könnyedén képes reagálni és mindenfajta megerőltetés nélkül képes a kívánt sebességet elérni és tartani. Nulláról óránként száz kilométeres sebességre 5,2 másodperc alatt gyorsul. A maximális sebességet a sofőr vezette üzemmódban 250 kilométer/órára korlátozták.