A "megégés"-ről

2007.02.14.

Fórumunkból
Szóbakerült, hogy a cím lemondása, vagyis az ezzel a taxisnak okozott veszteség, kinek a kockázata. GuyFawkes olvtársunk, frappáns szösszenetet írt a kérdésről. Nincs mit hozzátenni!

GuyFawkes válasz |       2007.02.14. 07:55:59  (289)
A "megégés"-ről:

Amikor valaki kiközvetít neked egy címet akkor Ő a megrendelő! Ha valaki rendelést ad le , te ráfordítasz időt - pénzt és ha a rendelés meghiúsul abban az esetben kátrérités illet!

Probáld csak meg a pizzafutárt odarendelni a kívánságaidnak megfelelő pizzával (ez nálatok a nemdohányzó A ketegóriás kombi ), majd mondd mikor odaért hogy bocs, lemondom!

Vagy az étterermben rendeljél valamit és fenyegetőzzél ha nem lesz jó ha nem lesz elég gyorsan kész akkor rájuk küldöd az összes hatóságot!
Majd mikor jön ki a rendeléseddel lélekszakadva a pincér mondd ,hogy :
-Sajnálom , már nem kell !

Aztán rendelj mégvalamit majd mondd neki :
-ha készen van , majd szólok mikor hozhatják ki!

majd miután elkészült 20 perc múlva mondd :
- Bocs , csináld tovább a dolgod, mégsem kell!

Ezután kezdj el imátkozni ,mert a hozzátartozóid csak a cipőfűződről fognak felismerni!!

Az a helyzet , hogy annyira hozzászoktatok az aránytalan és igazságtalan szabályokhoz amivel korlátoznak benneteket ,hogy a jogos járandóságotokat aránytalannak érzitek!

A példában a pizzafutár és ti is a tőletek telhető módon teljesítette a megrendelést és ennek felmerülő költségei NEM LEHETNEK KOCKÁZATI TÉNYEZŐK! Egy kezdő pizzafutár/étterem viszonylatában ez maga az üzleti öngyilkosság és rövid időn belül lehúzhatják a rolót ha ez sorozatosan bekövetkezik!

Aki rendel valamit azért anyagi felelősségel tartozik és punktum! Ez nem lehet üzleti kockázat a szolgáltatónak , csak a megrendelőnek!!!!!

Ha meggondolja magát akkor is fizesse ki legalább a ráfordított források ellenértékét !

Ezt csak veletek lehet megetetni ,hogy a megrendelőtök (Fuvarszervező) rátok hárítja ezt a költséget! Ébredejetek már fel !

Holnaptól kitalálom ,hogy pizzázóknak szervezek ügyfeleket és mindenkinek aki felhiv engem olcsobban kell kiszállitaniuk a pizzát mint ha bemenne az étterembe! Ezen felül pedig még extra kedvezményeket is akarok a nyomott árakból bónokban, törzskártyában, és akciós csomagokban!
Aki engem felhiv az mind megkapja ezt a kedvezményt és ha időközben meggondolja magát akkor az a te üzleti kockázatod nem az enyém!!
Nekem nem érdekem kiszűrni ki a jó megrendelő , fizeted a 60.000.- tagdíjat nekem akár neked adom a megrendelést akár a másik pizzériának. Aki gyorsabban rányom a megrendelésre!

-Keresek egy 45cm es pizzát a X. kerületbe 3 percel!
-pffrrrsss!
-újra!
-pffrrrsss!
-újra!
- donpepe kimarad!
-pffrr!
- Il trenonak! Egy 45cm szív alakú pizza X.kerület mindkét oldalon feltéttel 1 hét múlva fizet a megrendelő és kifelé jövet a szemetet is le kéne vinnetek!

- Sajnos így nem jó! (erről nem volt szó! Miért kell vakon aláírnom a szerődést azelőtt ,hogy ismerném a feltételeit?)

- beírtam , első! (így jártál, ne válogass! sokat ugrálsz még le is tiltalak és nem kapsz a tagdíjadért még ennyi címet sem! Majd utána 10.000.- ért megválthatod a jogot ,hogy egyáltalán nyomhassál címre te kis senkiházi!)

Ezt játszák veletek más környezetben és a felelősséget teljes mértékben rátok vagy az utasra hárítják pedig Ők a ti megrendelőitek , tehát az anyagi felelősség is az ővék!

Aztán ha ezt tovább háritják azt már más kérdés , de azonnal érdekelté vállnának ha a saját zsebükre menne ,hogy csak olyan megrendelőt szolgáljanak ki aki megbízható!