2006.06.21.
Nem meglepő
A J.D. Power felmérése kimutatta, hogy a vásárlók szemszögéből a Hyundai a legjobb nem prémium márka.
Az immár a világ hatodik legnagyobb autógyártója a minőség tekintetében sem áll rosszul. A J.D. Power and Associates nemzetközi, független elemző cég 2005-ös vevőelégedettségi felmérése (IQS) szerint a Hyundai a legmagasabban rangsorolt nem-prémium autómárka, a teljes listát tekintve pedig a 3. helyen áll.
Az elégedettségi felmérésen nem csak a márka, de az egyes modellek is jól szerepeltek. A Hyundai Tucson az első helyet szerezte meg kategóriájában. Emellett jól teljesített a Sonata, a megújult Grandeur, valamint a Hyundai Coupé is.
Az IQS felmérés 217 különböző kritérium alapján rangsorolta az amerikai piacon jelenlevő gépjárműtípusokat, melyek között szerepeltek az általános vezethetőségre, a motorra, és az erőátvitelre vonatkozó szempontok is.
A válaszadók mindemellett beszámoltak a gépjármű külső-belső hiányosságairól, és tervezési problémáiról. Az összes vevő közül a Hyundai tulajdonosok jelezték a legkevesebb hibát.
A dobogó tetejére ezúttal a Porsche állhatott, melyet a Lexus követ. A Hyundai kiváló eredményével olyan márkákat előzött meg, mint például a Mercedes, a BMW vagy a Volkswagen.
Forrás: FigyelőNet