3=4 éjszaka a budapesti szállodákban

2007.07.23.

Szurkolunk
A Budapestnek 25.500 plusz vendégéjszakát hozó Budapest Winter Invasion (BWI) elnevezésű kampány együttműködő partnereinek – a budapesti négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Szállodaszövetség, a Magyar Turizmus Zrt., a Malév Zrt., a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht., és a Budapest Airport Zrt. – találkozója alkalmával Dr. Niklai Ákos a Magyar Turizmus Zrt. elnöke és Szűcs Balázs az MT Zrt. marketingigazgatója értékelte a 2006. december 1-től 2007. március 31-ig tartott akciót, amelyhez összesen 70 szolgáltató (elsősorban szállodák és autókölcsönző cégek) csatlakozott- tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.

A sikeres akcióban részt vett szállodák kezdeményezték a folytatást, ezért a szervezők úgy döntöttek, hogy idén is egyesítik erejüket, pénzügyi forrásaikat és hasonló feltételek mellett, azonos időszakra (2007. december 1. – 2008. március 31. között) és azonos elnevezéssel ismét meghirdetik a kampányt, amelynek célja továbbra is Budapest, a budapesti szállodák, a magyar nemzeti légitársaság, illetve a Ferihegyi Repülőtér utószezoni forgalmának növelése.

Az akció lényege, hogy a vendégek 3 éjszaka áráért 4 éjszakát tölthetnek el a részt vevő budapesti szállodákban.

A közös kampány népszerűsítése érdekében az együttműködő partnerek ismét a leghatékonyabb kommunikációs eszközeiket alkalmazzák majd, így például a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleti hálózatának bevonása mellett, nagy szerepet kap ismét a saját arculatú kampány önálló, négy nyelvű (angol, német, francia, olasz) honlapja is.

A szervezők a korábbinál is nagyobb figyelmet kívánnak fordítani a budapesti tartózkodást színesítő kulturális események, városnéző, gasztronómiai, sport és egyéb programok ismertetésére az akcióhoz kapcsolódóan.

A következő BWI kampány legfőbb célpiacai – a vendégforgalmi adatok és az előző kampány eredményeire alapozva – ismét: Nagy-Britannia, Németország, Franciaország és Olaszország lesznek.

A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nem csak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítése miatt sokkal hatékonyabbak is. A szervezők célja éppen ezért az, hogy idén még többen csatlakozzanak, bővüljön az akcióban részt vevő szolgáltatók köre.

A Magyar Turizmus Zrt. ennek megfelelően aktív szerepet vállal a BWI kampány koordinálásában, amelynek szakbizottságai június 15-ig alakulnak meg.

A következő Budapest Winter Invasion akcióhoz való csatlakozási lehetőségre vonatkozó részletes felhívást a Magyar Turizmus Zrt. hamarosan közzéteszi.

Az akcióban részt vevő partnerek megállapodtak abban is, hogy a beutazó turizmus és különösen a szállodák számára kiemelt jelentőséggel bíró konferencia- és incentiveturizmus területére is kiterjesztik együttműködésüket: arra törekszenek, hogy összefogásuk révén megvalósulhassanak olyan nagyobb rendezvények és konferenciák is Budapesten, amelyek egyszerre több szálloda kapacitását is igénybe veszik. Ebben a munkában aktív szerepet vállal a Magyar Turizmus Zrt. Kongresszusi Irodája is. Ezen a területen – az egyébként általában egymással versenyző szállodák között – ez idáig hasonló összefogásra még nem volt példa.


Gy. Mészáros Ágnes