Kitűzött céljaikat ugyan nem érték el, de ők is tudják, hogy ez nem is volt reális, hiszen a szakma nyolc reprezentatív érdekképviselete ezekben a témákban, már majd egy éve folytat tárgyalásokat a Főváros vezetésével.
Az eredmény, amit ifjonti oroszlánkörmeik felmutatásával elértek, mégsem lebecsülendő, hiszen párhetes szervezet létükre, ma este (Horváth Pál közvetítésének eredményeként) leült velük tárgyalni a városvezetés, és ígéretet kaptak arra, hogy mostantól kilencedik érdekvédőként ők is kivehetik a részüket a munkából.
Tehát közvetlen rálátásuk lesz az eseményekre, és a tárgyalóasztalnál mondhatják el a véleményüket.
Hogy ez az utcáról nézve eredmény-e, nehéz előre megmondani, de nekem az a gyanúm, hogy ha valaki leül ahhoz az asztalhoz, már nem ugyanakként az emberként áll föl.
Valahogy ezek a tárgyalóasztalok rossz hatással vannak az oroszlánkörmökre.
De persze ne legyen igazam.
Drukkoljunk teheres kollégáinknak, hogy az ő kutyájuk kölke nem jár úgy, mint anno a miénk.
Képgaléria: I. nap II. nap
Ha a képeket nagyobb méretben szeretnéd látni, kattints rájuk!
Tengerbe vizet hordani. Na olyan volt az a tegnapi demonstráció, amelyiket a fuvarosok szerveztek a Hungária körútra. Felvonultak a kamionjaikkal, a pótos Ifáikkal, Kamazokkal, mixerkocsikkal és mentek a tarifamentes úton, hogy megmutassák, ha egyszer elárasztják a főútvonalat, akkor az el lesz árasztva, és úgy bedugul, hogy csak na.
Nem bénult meg főváros, de jelentős fennakadásokat okozott az a 600 teherjármű, amely a drasztikusan megemelt behajtási díjak miatti tiltakozásul egész nap oda-vissza járt a Hungária körúton...
A következő években tovább szigorítaná a főváros a behajtási engedélyek kiadását a belvárosban. A városvezetés kész a kompromisszumra a fuvarosokkal, de az új zóna- és tarifarendszert biztos...
Továbbá tiltakoznak a tachográf szabályi ellen is, mivel városi fuvarozóként nekik a négy és félóránkénti megállás elfogadhatatlan.
Kész engedményeket adni a behajtási díj miatt tiltakozó fuvarozóknak a főváros, de a célok maradnak. Később a szennyező autóknak is menniük kell.
Kész engedményeket adni a behajtási díj miatt tiltakozó fuvarozóknak a főváros, de a célok maradnak. Később a szennyező autóknak is menniük kell.
A környezet védelmét, a levegő tisztaságát kiemelten fontosnak tartja a város vezetése, ezért a fuvarozók nyomására sem áll el attól a céljától, hogy élhetőbbé váljon Budapest
Egy átlagos fuvarozó költségeit kevesebb, mint egy százalékkal növeli a behajtási díj, ezért a főváros vezetése szerint a szállítók csak kifogásokat keresnek és nem akarnak fizetni - hangzot...
Balul sült el a fuvarozók közlekedést bénító sztrájkja. A meghirdetetett ezerötszáz teherautóból ugyanis alig félszáz lassítja csak a főváros forgalmát. A dugó pedig olyan, mint bármelyik hé...
A főváros kész minden ésszerű kompromisszumra a fuvarozókkal, de alapvető célkitűzéseiből nem enged
tomajer@hallotaxi.hu