2006.01.04.
Turpisságok
Tankolási tapasztalatok - árak, minőség, szolgáltatás. Az autós a tankolás után reklamálhat. Hetvenmillió ügyfélből háromezer tett panaszt. Sok? Kevés?
Bár az autósok zömében egyre elégedettebbek a benzinkutas szolgáltatásokkal, azért még mindig előfordul, hogy 40 literes tankba 47 liter benzint töltenek, a vizezett üzemanyagtól nem indulnak hajnalban a kocsik, és hűtőfolyadék utántöltésnél motorblokk repedés következik be, mert a kiszolgáló személyzetnek alapfokú gépkocsi ismerete sincs.
Móri Zoltán, MOL kiskereskedelmi Értékesítési vezető elmondta:
Mi egy évben lebonyolítunk hetvenmillió tranzakciót, hetvenmillió vásárlást egy a hálózatban. Vevőreklamáció, az mondjuk lehet lehet a kúton, lehet lehet levél, e-mail formájában a vevőszolgálatra - ebből van háromezer egy egy évben. Mindenki a nullára törekszik természetesen, de azért a hetvenmilliót odarakjuk a háromezer mellé, az azért elég drasztikus különbség, azt hiszem. Ebből a háromezerből vannak a fentiekhez hasonló problémák - kutas szakértelemhiánya, esetleg – az ilyen bejelentéseket kivizsgáljuk, és amennyiben ez az igény jogos, és tényleg bizonyítható, még ennél kisebb esetekben is, hogy a kutas hibát követett el (rossz terméket ajánlott, rossz terméket töltött az üzemanyagtankba), akkor a kártérítés egyértelmű a mi oldalunkról.
Forrás: Kossuth Rádió / Napközben