2007.02.27.
[Matyi]
Akár már unalmas is lehetne, hogy megint egy parkolási társaság által kiküldött felszólításról írok, de ez egy kicsit más, mint a többi. Több okból is. Az egyik, hogy az autó már forgalomba helyezése előtt fél évvel a Honvéd utcában parkolt, és nem fizették ki a parkolást. De van ám más érdekesség is.
Még mielőtt valaki az asztalra csapna, hogy "Na megint a Centrum", közölném, hogy nem.
Ez a társaság most a Fővárosi Közterületi Parkolási Társulás.
A történet pedig a szokásos módon történt, mint ahogy több százezer autótulajdonosnál. K-ék levelet kaptak az FKPT-től, hogy bizony 2003-ban kétszer is a Belvárosban parkoltak és nem fizettek.
Eleve ugye megint ott tartunk, hogy ki a fene emlékszik arra, hogy lassan öt éve hol is parkolt.
De ebben az esetben a levelet kézbevevő tisztán emlékszik, ugyanis a dolog egyetlen szépséghibája, hogy az elsőként 47674619-es azonosítóval jelölt 2003. február 20-i időpontban az autó még nem is volt forgalomban.
Ugyanis az autót 2003. szempemberében helyezték forgalomba. Erre itt a lízing szerződés, ahol 2003. augusztus 29. a várható szállítás időpontja, amely végül is csúszott egy hetet. Ugye milyen érdekes? Vannak olyan renitens nem fizetők, akik már akkor képesek fizetés nélkül parkolni, amikor az autó még valahol a gyártósoron van...
Azért így virtuálisan feltennék egy kérdést a Fővárosi Közterületi Parkolási Társulásnak:
- Mivel tudja magyarázni, hogy egy autó, melyet 2003. szeptemberében helyeztek ELŐSZÖR forgalomba, hogy tudott már 2003. februárjában a Honvéd utcában parkolni.
A választ már most megírom:
- Bizonyára hiba csúszott a számítógépes rendszerbe, és ez egyedi eset.
Az meg mondjuk már egy másik dolog, hogy milyen számítógépes rendszer lehet az, amelyik négy év után tud csak kidobni fizetési elmaradásokat.
Bár előfordulhat, hogy Kempelen Farkas sakk-automatájához hasonlóan Önöknél is az iróasztal alatt üldögél a sok kis ember, és kézzel irogatja a büntetéseket.