2006.08.27.
Ezek szerint így jó
Annak ellenére, hogy a médiák tudósításai szerint komoly gondok vannak az alig két hete indult új ferihegyi taxis szolgáltatással, a Budapest Airport összességében elégedett a kezdeti fejleményekkel.
Az újságok és a televíziós híradások szerint ugyan nincs elég taxi, hosszú a várakozás - nemritkán 30-40 perc - sőt a városból a reptérre tartó fuvar jóval drágább az átlagosnál, de a Budapest Airport (BA) egyelőre elégedett a két hete működő Zóna Taxi-val, amelyet nyáron pályázaton választottak ki a szolgáltatásra.
Az MTI-nek Szollár Domokos a BA szóvivője úgy nyilatkozott, hogy a BA naponta többször is ellenőrzi próbavásárlásokkal a taxis céget. A valamivel kevesebb mint két hét alatt pedig mindössze 4 panasz ( 2 túlszámlázásra vonatkozó) érkezett hozzájuk. Ezeket az előzetes megállapodásnak megfelelően a Zóna Taxi és a BA havonta vizsgálja meg, az első ülésre pedig szeptember elején kerül sor.
Veres István a Zóna Taxi képviselője a hírügynökségnek azt nyilatkozta, hogy a cégükhöz két panasz érkezett, és az egyik esetben a sofőrt el is bocsátották ennek nyomán. A Zóna Service Konzorcium korábban az MTI-t úgy tájékoztatta, hogy havonta 5 millió forintos veszteséggel számol 2008-ig, amikortól várhatóan már nyereséget termelnek a reptéri fuvarok.
Forrás: Napi Online
Mások írták: Reptéri cikkgyüjtemény Naponta frissül !