Árharccal és átépítéssel rajtolnak Ferihegyen a britek

2006.04.03.


A mellébeszélés folytatódik
A repülőtéri taxisoknak a múlt héten adott hadüzenet lehet az első ügy, amiből kiderülhet mindenki számára, indokolt volt-e a Budapest Airport privatizációja.

2006.04.03 09:59 Népszabadság

Chris Woodruff, a társaság decemberben kinevezett vezérigazgatója döntésük háttere mellett Ferihegy átépítésének tervéről is beszélt, amely nyomán két éven belül teljesen megújulhat a főváros reptere.

- A Budapest Airport múlt heti közleménye szerint pályázaton választják ki, melyik taxis cég használhatja a terminálok előtti drosztokat. Közleményében akkor úgy fogalmazott, hogy "az egész ország tudja, a szolgáltatás elfogadhatatlan". Mi a garancia arra, hogy az elmúlt évek tehetetlenkedései után végre érdemi változás történik?

- Nagyon komolyan vesszük a kérdést, mivel felméréseink szerint a repülőtéren megforduló utasok a taxiszolgáltatásra panaszkodnak a leggyakrabban. Szeretnénk megtalálni azt a megoldást, amely a legmegfelelőbb a nagyközönségnek. Szigorú feltételrendszer alapján kiválasztunk egy céget, amely júliustól kizárólagosan használhatja a drosztokat. Emellett fejlesztjük az infrastruktúrát, parkolót építünk a várakozó járműveknek, és kialakítunk egy helyiséget, ahol pihenni, étkezni tudnak a sofőrök. A jelenlegi rendszer nem vált be: a terminálok előtt elvileg ugyan bármelyik társaság megállhat, de például a kettesen a gyakorlatban csak a Tourist Taxi autói várakoznak.

Ma.hu