Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Vidékiek ide!

Hozzáadva: 2017.04.20 17:08

Köszi!
Dógozóba vótam, nem volt időm utánakeresni.

,,Tisztelt..............!

Varga Mihály miniszter úrnak címzett, az online pénztárgépnek a taxis személyszállítási tevékenység során történő használata tárgyában kelt levelét Miniszter úr köszönettel megkapta.

Megkeresésében egyfelől a taxis személyszállítási tevékenységhez alkalmazható online pénztárgépek műszaki adottságaival kapcsolatban fogalmaz meg kifogásokat, másfelől azt sérelmezi, hogy a forgalmazótól, illetve a Nemzeti Adó- és Vámhivataltól nem kapta meg a szükséges tájékoztatásokat. Összességében úgy látja, hogy az elérhető online pénztárgép nem alkalmas a taxiban történő alkalmazásra.

Illetékességből felvettük a kapcsolatot a szakmai államtitkársággal, kérem a felvetett problémákat illetően fogadja szíves tájékoztatásunkat.

A nyugtakibocsátásra szolgáló pénztárgépek forgalmazásáról, használatáról és szervizeléséről, valamint a pénztárgéppel rögzített adatok adóhatóság felé történő szolgáltatásáról szóló 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet (a továbbiakban: Pénztárgéprendelet) az általános forgalmi adóról szóló törvény felhatalmazásának eleget téve azokat a műszaki követelményeket tartalmazza, amelyek a nyugtakibocsátási kötelezettség gépi kiállítással történő teljesítéséhez, a gépi nyugtaadásra szolgáló pénztárgéppel rögzített adatok állami adóhatóság felé történő adatszolgáltatásának és az állami adóhatóság által a pénztárgépek működése felett gyakorolt felügyeletnek, a közvetlen adatlekérdezéssel megvalósított adatszolgáltatás teljesítéséhez kapcsolódnak.

Ennek megfelelően a pénztárgéprendelet 3. melléklet GD) pont 2-4 alpontja tartalmazza az akkumulátorra vonatkozó műszaki előírásokat a következők szerint: a hordozható pénztárgépeknek egy akkumulátortöltéssel legalább 300 db (fejlécet és legalább két tételt tartalmazó) nyugta kibocsátására kell alkalmasnak lennie. A pénztárgépnek -5 és +40 °C közötti hőmérséklet-tartományban hibátlanul kell működnie, figyelembe véve a „csepegő víz” elleni védettséget is. A hordozható pénztárgépbe épített ún. adóügyi ellenőrző egység (a továbbiakban: AEE) akkumulátorának akkumulátorának képesnek kell lennie az AEE működését biztosítani a hordozható pénztárgép saját akkumulátorról történő működése alatt. Amennyiben az AEE működése az akkumulátorának alacsony töltöttsége miatt nem biztosítható, a pénztárgépnek blokkolt állapotba kell kerülnie az AEE zavartalan működésének helyreállásáig. Az előírt akkumulátoros üzemidők csökkenése nélkül a pénztárgép és az AEE működhet közös akkumulátorról is.

A hordozható pénztárgép akkumulátorának töltésére vonatkozó útmutatót (is) a pénztárgép kezelői leírása tartalmazza, amelyet a Pénztárgéprendelet 62. § (4) bekezdése szerint a pénztárgép értékesítésekor a forgalmazó köteles a vevő (üzemeltető) részére átadni. Az abban foglaltak betartása különös jelentőséggel bír abból a szempontból, hogy a készülék akkumulátora tekintetében az előírt fenti paraméterek teljesüljenek.

Ugyanakkor – a kivitelezési lehetőségek keretei között – az online pénztárgép forgalmazók hatáskörébe tartozik annak eldöntése, hogy – a Pénztárgéprendeletben foglaltak betartása mellett – az online pénztárgépet hogyan alakítják ki, így például

mekkora az online pénztárgép tömege,
milyen módon fér el a többi eszköz mellett a taxis gépjárműben,
milyen tartószerkezet kapcsolódik hozzá,
van-e belső világítása az éjszakai üzemmódban való használathoz.


A Pénztárgéprendelet 5. § (1) bekezdése alapján a pénztárgép forgalmazását a Kormányhivatal akkor engedélyezi, ha a pénztárgép megfelel a rendeletben meghatározott valamennyi műszaki követelménynek és ezt a típusvizsgálat igazolja.

A Nemzetgazdasági Minisztérium a pénztárgép-forgalmazók tekintetében szakmai felügyeleti jogkörrel nem rendelkezik; amennyiben az Ön által vásárolt, engedélyezett pénztárgép a pénztárgéprendelet által előírt műszaki követelménynek nem felel meg, illetve úgy érzi, hogy nem kapott megfelelő tájékoztatást a készülék használatával kapcsolatban, panasszal fordulhat a forgalmazóhoz, illetve végső soron a területileg illetékes járási hivatalhoz (elérhetőségeket itt találhat: http://jarasinfo.gov.hu/).

Tájékoztatom arról is, hogy az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény 176/F. § (1) bekezdése alapján a pénztárgép forgalmazásával, szervizelésével kapcsolatos, jogszabályban meghatározott kötelezettségeket - a kötelezettség fennállása alatt és az azt követő ötödik naptári év végéig - az állami adó- és vámhatóság ellenőrzi. Ugyanezen (3) és (5) bekezdés szerint, az állami adó- és vámhatóság a forgalmazó, a szerviz vagy más személy ellenőrzése során talált pénztárgépet vizsgálat céljából átvételi elismervény ellenében legfeljebb 15 napra bevonhatja, ha a pénztárgéppel történő visszaélés gyanúját észleli, és a tényállás másként nem tisztázható. A bevont pénztárgépet az állami adó- és vámhatóság annak megállapítása érdekében, hogy a pénztárgép megfelel a jogszabályban meghatározott műszaki követelményeknek (a továbbiakban: ellenőrző vizsgálat), átadja a készüléket engedélyező hatóság részére. Ha az ellenőrző vizsgálat eredményeként megállapítást nyer, hogy a pénztárgép a jogszabályban meghatározott követelményeknek nem felel meg, és ez befolyásolja az adózással összefüggő funkciókat és a hiba, hiányosság nem küszöbölhető ki, vagy azt az arra kötelezett az előírt határidőn belül nem teljesíti, az engedélyező hatóság határozattal előírja a pénztárgép engedélyező hatóság részére történő leadását. A leadott pénztárgépet az engedélyező hatóság megsemmisíti, amiről az állami adó- és vámhatóságot értesíti. Az eljárás eredményeképpen végső soron a pénztárgép forgalmazási engedélyének visszavonására is sor kerülhet.

Levelében kifejti, hogy a Nemzeti Adó- és Vámhivatal tájékoztatását is hiányosnak tartja. Kérem, hogy a konkrét esetre hivatkozva, akár a releváns dokumentumok becsatolásával szíveskedjék panaszát előadni annak érdekében, hogy kivizsgálhassuk azt.

Tájékoztatom, hogy a taxis személyszállítási igények figyelembe vétele érdekében egyeztettünk az Országos Taxis Szövetséggel a jogszabályi rendelkezések kialakítása során.

A levelében megfogalmazott észrevételeket nagyon hasznosnak tartjuk. Jelenleg is felülvizsgáljuk a taxis személyszállítási tevékenységre vonatkozó szabályozást a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal együttműködve, amely során igyekszünk az Ön által felvetett hiányosságok jogi megoldását is megtalálni.

Kérem tájékoztatásom szíve elfogadását.

Üdvözlettel:

Király Krisztina

Vezető-tanácsos

Miniszteri Kabinet

Miniszteri Titkárság

Nemzetgazdasági Minisztérium

1051 Budapest, József nádor tér 2-4. I. emelet 144.

E-mail: krisztina.kiraly@ngm.gov.hu,,

Téma: Vidékiek ide!

Hozzáadva: 2017.04.20 13:40

A kocsog!
A cikk dátuma nincs meg ...  így hát, lehet hogy archív ...  de azért tanulságos:-(

Kartelleztek a nyíregyházi taxisok 

Napi.hu


A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Nyíregyházán taxis szolgáltatást nyújtó Zatureczki Pál egyéni vállalkozó, Nyír-1 Taxi Szakmai Egyesülés, Gábriel-Lux Taxi Kft. és Ferku Zsolt egyéni vállalkozó egyeztette egymással a 2005-ös tarifaemelés mértékét. A vállalkozások által létrehozott árkartell miatt Zatureczki Pál egyéni vállalkozót 200 ezer, a Nyír-1 Taxi Szakmai Egyesülést 150 ezer, a Gábriel-Lux Taxit 100 ezer forintra bírságolta a GVH. A szervezet Ferku Zsolt egyéni vállalkozóra nem szabott ki bűntetést, mivel egyrészt ő jelentette be a kartellt a GVH-nál, másrészt a piacon még új szereplőnek számít.

Az Uber kénytelen leállítani a szolgál­tatásait Olaszországban




A cég fellebbez az őt sújtó bírósági döntés ellen.

A római bíróság betiltotta az Uber alkalmazását, helyt adva a helyi taxitársaságok panaszainak. A taxisok azzal vádolták meg a közösségi utazásmegosztót, hogy miatta sérül a tisztességes piaci verseny. A testület elrendelte, hogy az Uber 10 napon belül állítsa le az összes Olaszországban használt szolgáltatását és alkalmazását. Így a tiltás nem csupán a sok államban bírált és vitatott UberPOP-ra vonatkozik, hanem többek között a személyszállítási ajánlatra is. A vállalat már jelezte, hogy mindenképpen fellebbez az ítélet ellen.

Ha az Uber nem teljesíti az ítéletben foglalt dolgokat, akkor a 10 napos határidő letelte után köteles lesz minden egyes napért 10 000 euró pénzbüntetést kifizetni. A Corriere della Sera arról írt, hogy a közösségi utazásmegosztó olaszországi menedzsmentjét szabályosan sokkolta a hír és nem is volt kérdéses, hogy benyújtson-e a fellebbezést vagy sem. A cél elsősorban az ítélet hatályon kívül helyezése. A jogi eljárással az Uber 2 hónap időt nyerhetne.

Februárban Uber-ellenes taxisblokádok voltak Olaszországban. Róma és Milánó városközpontját a járműveikkel tüntető taxisok blokádja bénította meg, akik az utasszállítás liberalizálása, többek között az Uber internetes fuvarmegosztó szolgáltatás engedélyezése ellen tiltakoztak. A közösségi utazásmegosztót be akarták tiltatni a több mint húsz olasz taxisszervezet vezetői, akik elégedetlenek voltak a római kormánnyal folytatott első egyeztetés után, a tárgyalásról az olasz fogyasztóvédőket és az Ubert is kizárták.
Kreatív! :-)

Ezt szerintem, már csak egy bírósági döntéssel fogjuk meg.
Itt a lehetőség ...  OTSZ ETSZ !!!

Azt hallottam, az ügyvédek alig várják, hogy dolgozhassanak. :-)

Az Uber ellen tiltakoztak a pozsonyi taxisok


 POZSONY.

Az Uber és a hasonló társaságok ellen tüntettek a taxisok a pozsonyi Prímás-palota előtt kedden. Ha az illetékes hivatalok nem cselekednek, akkor a taxisok tiltakozása egyre nagyobb méreteket ölt majd, s a tömeges közlekedési sztrájk sem kizárt – mondta el Matej Krampl, a tiltakozások egyik szervezője.



„Azt mondjuk, hogy ez nem az utolsó tiltakozó akciónk. Folytatás következik, s ezt majd fokozzuk, egyre rendszeresebbé tesszük. Ha nem cselekednek, akkor ekképp adunk hangot az egyet nem értésünknek” – közölte Matej Krampl, a tiltakozások egyik szervezője, a Stop Uber na Slovensku elnevezésű Facebook-oldal adminisztrátora. Hozzátette: hiszik, hogy az efféle tiltakozó akciókkal befolyásolhatják az illetékes hivatalokat és intézményeket, hogy végre orvosolják ezt a problémát.

Ivo Nesrovnal, Pozsony főpolgármestere székhelye elé hozzávetőleg 60 taxis érkezett azért, hogy hangot adjon a hivatalok törvénysértő taxiszolgálatok és mobilos alkalmazások számára dolgozó sofőrökkel szembeni tétlensége miatti elégedetlenségének. A fővárosban állítólag 3000 körüli taxis dolgozik. Rámutatnak, hogy mindenkire, így a taxisokra és az Uberhez hasonló mobilalkalmazások sofőrjeire is ugyanazon törvénynek kell vonatkoznia.




 „Hogyan lehetséges, hogy az egyik csoportnak be kell tartania a törvényeket, s azt ellenőrzik, a másiknak pedig nem kell betartania, s azt figyelmen kívül hagyjuk, és úgy teszünk, mintha nem is létezne?” – tette fel a kérdést a Pozsonyi Taxisok Uniójának (ÚTB) elnöke, Ondrej Wenzl. Úgy véli, lehetetlen, hogy a pozsonyi önkormányzat az egész ügyet csak tétlenül szemlélje, s arra beszélje ki magát, hogy nem rendelkezik a problémakör megoldására vonatkozó hatáskörrel. „Az önkormányzattól elvárjuk, hogy végre kezdjen el úgy viselkedni, ahogy kell” – szögezte le Wenzl. Egyúttal azt is elvárják, hogy a főváros vezetése mielőbb találkozik velük annak érdekében, hogy a taxisok problémájára teljes körű megoldást találjon.

Pozsony tud a problémáról

Maga a főváros is tudatosítja az adott probléma létét, és Zuzana Onufer szóvivő szerint érdekében áll annak orvoslása. A szóvivő ugyanakkor újból hangsúlyozta, hogy jelenleg nem rendelkeznek a szükséges hatáskörökkel. Hozzátette: a városi rendőrség csak a hagyományos taxiszolgálatokat ellenőrizheti, az Uber meg nem jelölt autóit azonban nem.

A szóvivő arról is beszámolt, hogy a hatályos törvényre való tekintettel a főváros a városi rendőrséggel együttműködve úgy igyekszik orvosolni a kialakult helyzetet, hogy az Uber sofőrjeit is ellenőrizhessék majd. „A város kommunikált Prága és Brünn önkormányzatával, amelyek szintén foglalkoztak ezzel a problémával, s hozzájuk hasonlóan járunk majd el mi is” – mondta Onufer, de a tervezett konkrét intézkedésekről nem beszélt.




Törvényváltoztatásra van szükség

A főváros szóvivője egyúttal arra is figyelmeztetett, hogy a megoldáshoz a parlament általi olyan törvénymódosításra van szükség, hogy a törvény olyan szolgáltatókról is szóljon, mint amilyen az Uber. „Tanácskoztunk erről, de a válasz egyelőre az, hogy nem akarják megnyitni ezt a törvényt” – felelte arra a kérdésre, hogy Pozsony ez ügyben már tárgyalt-e a közlekedési minisztériummal.

A szaktárca közölte, hajlandó tárgyalni a kérdésről. „Természetesen, a minisztérium hajlandó valamennyi javaslatról tárgyalni a fővárosi önkormányzattal” – közölte állásfoglalásában a tárca, melynek képviselői már tárgyaltak a pozsonyi taxisok képviselőivel, s a hivatalos találkozón a pénzügyi és a munkaügyi tárca, valamint a Cech Taxi Bratislava társaság képviselői is részt vettek. A minisztérium éppen e találkozó alapján szólította fel az ellenőrző szerveket arra, hogy a taxiszolgálatok, így az Uber  esetében is szigorítsa meg az ellenőrzéseit – tette hozzá a minisztérium.




Az Uber mobilalkalmazás által működtetett taxiszolgálatnak is be kell tartania a törvény által megszabott vonatkozó előírásokat – szögezte le a közlekedési tárca.

Miroslava Jozová, az Uber SR és ČR szóvivője elmondta: a partneri viszonyban álló sofőrök a vonatkozó uniós irányelvek szerint tevékenykednek. Legálisan regisztrálták őket, teljesíteniük kell az adókötelezettségeiket, működésük pedig átlátható. Az Uber sofőrjei sem rendelkezhetnek másféle működési privilégiumokkal – hangsúlyozta a szóvivő, s hozzátette: a tiltakozó akciók is arra hívják fel a figyelmet, hogy a technológiai platform egyre népszerűbbé válik.


Ismét tüntetésre készülnek taxisok, mert szerintük hiába vonult ki az Uber Magyarországról, még mindig nagyon sok a taxis hiéna. Azt mondják, nekik milliós kiadásaik vannak, míg az illegális taxisok nulla kiadással keresnek rengeteg pénzt és rendszeresen átverik az utasokat. Szerintük a hatóságok kevés ellenőrzést tartanak.

Taxisdemonstráció készül

Népszava|2017. ápr 8. 05:22


A „sárga” taxisok szerint a fehér rendszámos feketézők akadálytalanul rabolhatják a piacot FOTÓ: TÓTH GERGŐ


Hiába szívódott fel a fővárosból az Uber, a taxisok továbbra is elégedetlenek, mert az amerikai cég távozása ellenére a fekete személyszállítási fuvarok száma változatlanul magas Budapesten. A városvezetéssel kívánnak tárgyalni, s ha erre nem mutatkozik hajlandóság, akkor ezt demonstrációval kényszerítenék ki.

hirdetés

Újabb taxisdemonstráció körvonalazódik a fővárosban. A megmozdulás okai lényegében ugyanazok, mint bő egy éve, amikor az Uber ellen vonultak utcára a sofőrök, s vertek tábort a Deák térnél. Ennek középpontjában az áll, hogy hiába tűnt el Budapestről az amerikai hátterű utazásmegosztó start up vállalkozás – mondják lapunknak a szervezők -, a fekete és a szürke fuvarok száma változatlanul magas, ezek pedig a taxisok piacát dézsmálják. A tervek egyébként igen előrehaladottak, olyannyira, hogy már ezen a héten, szerdán elindították volna a megmozdulást a szervezők, ám le kellett fújniuk az akciót. Ezúttal a Városházát vették volna körbe. (Úgy tudjuk, egy zárt csoportban a Facebookon olyan levél „körözött”, amelyben a megmozdulás helyszínéül a Városház utca-Bárczy István utca-Károly körút-Gerlóczy utca négyszöget jelölték ki.) Egy városháza környéki építkezés azonban áthúzta a számításukat. A rendőrség bár megadta az engedélyt a demonstrációra, ám ha az a közeli építkezés munkálatait akadályozta volna, akkor a szervezők feleltek volna a kivitelezési munkák elmaradásából fakadó anyagi károkért.

Ez azonban nem jelenti azt, hogy végkép feladták volna a demonstrációról szőtt terveiket – ezt már Cifferi Sándor az egyik szervező mondta lapunknak, aki egyébként az elmúlt év elején az Uber ellen tartott megmozdulás koordinálásában is részt vett. Olyannyira, hogy az ügy mellé álló taxisok már szervezetbe is tömörültek, amelynek az Európai Taxis Szövetség nevet adták. Ezt a nevet azonban a Cégbíróság nem fogadta be, így szervezetüket még nem jegyezték be.

Azt, hogy mit szeretnénk, abban ez semmit sem változtat - folytatta Cifferi. A főváros vezetővel szeretnének asztalhoz ülni, annak érdekében, hogy a módosítsanak a taxirendeleten, és a fekete fuvarok száma csökkenjen. Követelik, hogy az ellenőrzések ne csak a taxisokra terjedjenek ki, hanem az illegálisan személyszállítási tevékenységet végző autósokra is. Jelenleg minden további nélkül lehet Budapesten fehér rendszámmal taxizni, úgy, hogy egyáltalán nem kell tartani a szankcióktól. A legfontosabb kérés így az, hogy az ellenőrzések hatékonyságát javítsa és szélesítse a főváros. A Budapesti Közlekedési Központtól és az adóhatóságtól azt várják, hogy a taxisok ellenőrzése teljes körű legyen, tehát azokat is érintse, akik nem rendelkeznek megfelelő engedéllyel, de mégis ezt a tevékenységet űzik – mondta egy neve mellőzését kérő taxis. A feketézők elképesztő versenyelőnyben vannak, hiszen semmilyen előírást nem kell betartaniuk, míg a "hivatásosoknak" többek között sárgítani kell az autót, kártyás fizetést kell biztosítani, immár online pénztárgépet is, s mindezek komoly költséget jelentenek számunkra – magyarázta.

A taxisok a városvezetéssel szeretnének tárgyalni a kérdésről, amit már jeleztünk is – hangoztatta Cifferi. Ha erre nem kapunk kedvező választ a következő közgyűlésig, akkor megtartjuk a demonstrációt - tette hozzá. Hangsúlyozta azonban, hogy mindent megtesznek azért, hogy tervezett fellépésük ne hátráltassa a fővárosi közlekedést.

Online pénztárgép a taxishiénák ellen
A taxishiénák kiszűrését is segítheti az online pénztárgéprendszer - mondta Tamásné Czinege Csilla, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) helyettes államtitkára az MTI-nek. Magyarázata szerint a revizorok a rendszám beütésével laptopjukról azonnal ellenőrizhetik, hogy a gépjármű tulajdonosa bejelentett adózó-e, rendelkezik-e online pénztárgéppel. Felidézte a legutóbbi akciót, amikor a revizorok a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren várakozó, vélhetően hiénataxisok kocsijába ültek próbaútra. Az ellenőrzésre kiválasztott taxisok nyugtát nem adtak, viszont minden esetben a valós viteldíj többszörösére rúgó tarifát számoltak fel. A vizsgált sofőrök jelentős részének nem volt budapesti taxizáshoz szükséges engedélye, ezért a BKK jelzése alapján a BRFK a rendszámukat levette.

Ábrahám Ambrus


Rászáll a taxishiénákra a NAV



A taxishiénák kiszűrését is segítheti az online pénztárgéprendszer – mondta Tamásné Czinege Csilla, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) helyettes államtitkára az MTI-nek.

Magyarázata szerint a revizorok a rendszám beütésével laptopjukról azonnal ellenőrizhetik, hogy a gépjármű tulajdonosa bejelentett adózó-e, rendelkezik-e online pénztárgéppel, ami alapján könnyebben választhatják ki, hogy melyik taxit érdemes ezért ellenőrizni.A helyettes államtitkár hangsúlyozta, az online pénztárgép a gazdaságfehérítés leghatékonyabb eszköze, amely az elektronikus közúti áruforgalom-ellenőrző rendszerrel (ekáer) együtt évi 200-300 milliárd forintot hoz a költségvetésnek.

Az akciózás szezonja jön

Tamásné Czinege Csilla felidézte a legutóbbi akciót, amikor a revizorok a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren várakozó, vélhetően hiénataxisok kocsijába ültek próbaútra. Az ellenőrzésre kiválasztott taxisok nyugtát nem adtak, viszont minden esetben a valós viteldíj többszörösére rúgó tarifát számoltak fel. A vizsgált sofőrök jelentős részének nem volt budapesti taxizáshoz szükséges engedélye, ezért a BKK jelzése alapján a BRFK a rendszámukat levette.

Az idegenforgalmi szezon közeledtével hasonló akciók a társhatóságok együttműködésével folytatódnak – emelte ki a helyettes államtitkár.

Az adóhivatali ellenőrzések célja az utasokat jelentősen megkárosító, magas viteldíjat felszámító, az adójogszabályokat, illetve a személyszállításra vonatkozó szabályokat megszegő taxishiénák kiszűrése. Az ellenőrzések preventív hatása is fontos – hangsúlyozta.

A revizorok rostáján azok a taxisok akadnak fenn, akiknek minimális bevételük van, vagy akiknek nincs is pénztárgépük, ezért az eddigi tapasztalatok alapján azzal számolunk, hogy idővel jövedelmükről szabályosan számot adva fizetik majd meg a közterheket – fogalmazott a helyettes államtitkár.

Megjegyezte azt is, hogy munkatársai segítenek az érintetteknek a megfelelő és legnagyobb megtakarítást biztosító adózási mód kiválasztásában.

Téma: Segítségeteket szeretném kérni

Hozzáadva: 2017.04.06 17:12

A taxizás, egy isteni foglalkozás.  Egy baja van.  Nem foglalkozás.  Életforma.  Ha belemásztál, nem lehet (nagyon nehéz) belőle kikecmeregni.
És végeredményben nem gazdaságos.
Azt hiszik a zemberek, hogy mekkora biznisz, de nem az.  Mert csak minimum havi 300 órával éri meg. És ezt vedd a nagyon nagyon minimumnak.  Ennek akkor még, határozottan a csúcsidőre koncentrálva kell lennie.
Nnamost mikor van a csúcsidő?  Háát, amikor a többi ember szórakozik, pihen.
Tehát, aki szeretne mellette normál emberi életet is élni, annak ez hosszútávon nem megy.